23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 218-624232
Offentliggjort
11.11.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S

2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger


Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
CVR-nummer: 28500769
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Spildevand A/S
CVR-nummer: 29922098
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholms Spildevand A/S
CVR-nummer: 31582229
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.beof.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://s2c.mercell.com/buyer/23040
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger.

Opgaven udbydes i 2 delaftaler fordelt på geografi. Delaftalerne indgås som rammeaftaler med én leverandør pr. delaftale. Delaftale 1 er geografisk placeret på Frederiksberg og Delaftale 2 er geofrafisk placeret på Bornholm. 

Der er ingen begrænsninger for antallet af delaftaler, som Tilbudsgiver kan få tildelt. Tilbudsgiver har således mulighed for at få tildelt begge delaftaler.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 15 540 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Frederiksberg

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Ordregivers forsyningsområde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 indeholder følgende ydelser:

- TV-inspektion og Spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion og Spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger

- TV-inspektion og Spuling i forbindelse med driftsopgaver

- Brøndrapportering

- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 40%
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 20%
Pris - Vægtning: 40%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Bornholm

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Hovedudførelsessted:

Ordregivers forsyningsområde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 indeholder følgende ydelser:

- TV-inspektion og spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion og spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger

- TV-inspektion og spuling i forbindelse med driftsopgaver

- Brøndrapportering

- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling

Spuling skal udelukkende udføres i forbindelse med TV-inspektion. De daglige spuleopgaver er dermed ikke en del af

nærværende udbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 162-461540
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Frederiksberg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
03/11/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: FKSSlamson A/S
CVR-nummer: 12510675
Postadresse: Teknikvej 36, Hjallese
By: Odense S
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 8 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 8 825 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Bornholm

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
18/10/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Leif M Jensen A/S
CVR-nummer: 42078514
Postadresse: Sydvestvej 70
By: Glostrup
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 6 715 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.

lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet

udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk.

1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om,

at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet

offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at

en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået,

hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har

underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren

om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6,

stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres

opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/11/2022

Send til en kollega

0.038