23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 162-461540
Offentliggjort
24.08.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

https://hub.negometrix.com/today/22518

Udbyder

Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S

Vindere

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Frederiksberg

(11.11.2022)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36, Hjallese
5260 Odense S

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Bornholm

(11.11.2022)
Leif M Jensen A/S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup

2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger


Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Forsynings Serviceselskab A/S
CVR-nummer: 28500769
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Frederiksberg Spildevand A/S
CVR-nummer: 29922098
Postadresse: Stæhr Johansens Vej 38
By: Frederiksberg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frb-forsyning.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholms Spildevand A/S
CVR-nummer: 31582229
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Nyrop
E-mail: tiny@servia.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.beof.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://hub.negometrix.com/today/22518
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://hub.negometrix.com/today/22518
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://hub.negometrix.com/buyer/23040
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

2022 - Fælles udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger.

Opgaven udbydes i 2 delaftaler fordelt på geografi. Delaftalerne indgås som rammeaftaler med én leverandør pr. delaftale.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Frederiksberg

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Ordregivers forsyningsområde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 har en forventet omsætning på ca. DKK 2 mio. årligt og indeholder følgende ydelser:

- TV-inspektion og Spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion og Spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger

- TV-inspektion og Spuling i forbindelse med driftsopgaver

- Brøndrapportering

- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger på Bornholm

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014 Bornholm
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 har en forventet omsætning på ca. DKK 1 mio. årligt og indeholder følgende ydelser:

- TV-inspektion og spuling af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion og spuling af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning

- TV-inspektion til lokalisering af brønde, hovedledninger og stikledninger

- TV-inspektion og spuling i forbindelse med driftsopgaver

- Brøndrapportering

- Vedligeholdelsesarbejder og faldmåling

Spuling skal udelukkende udføres i forbindelse med TV-inspektion. De daglige spuleopgaver er dermed ikke en del af nærværende udbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2x 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Nøgletal for de seneste tre afsluttede og reviderede regnskabsår skal oplyses. Virksomheder der endnu ikke har afsluttet tre regnskabsår skal aflevere tilgængelige oplysninger.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Følgende nøgletal skal oplyses og skal overholde nedenstående krav:

- Egenkapital – positiv egenkapital på minimum DKK 2 mio. pr. år i de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.

- Soliditetsgrad – skal være minimum 5,0 i det seneste afsluttede regnskabsår

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

En liste over de betydeligste sammenlignelige referencer på kontrakter på TV-inspektion og spuling, der er igangværende eller afsluttet inden for de seneste tre (3) år. Med sammenlignelig forstås TV-inspektion og spuling af forsyningsledninger. Der gøres opmærksom på, at Ordregiver kan tage kontakt til referencer for at verificere oplysningerne. Ved angivelse af reference bør følgende indgå:

• Kunde/kundesegment

• Leveringstidspunkt

• Beskrivelse af det geografisk leveringssted

• Mængde/antal

• Omsætning

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal have mindst én (1) reference på tilsvarende leverancer i EU indenfor de sidste tre (3) år.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til udkast til Samhandelsaftale

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 20/09/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 20/09/2022
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/08/2022

Send til en kollega

0.047