Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=338407&B=DRI
Udbyder
Egedal Fjernvarme A/S
Vindere
Rammeaftale vedr. levering og montering af fjernvarmeunits
(22.11.2022)
Poul Sejr Nielsen - Service
Klintehøj Vænge 7
3460 Birkerød
Rammeaftale vedr. levering og montering af fjernvarmeunits
Egedal Fjernvarme A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Bygge- og anlægsarbejder
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 35410538
Postadresse: Dan Holme 4B
By: Stenløse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3660
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Jøns Rømer
E-mail: jjr@damgaard-ri.dk
Telefon: +45 46320470
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.egedalfjernvarme.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale vedr. levering og montering af fjernvarmeunits
Udbuddet vedrører levering og montering af fjernvarmeunits for Egedal Fjernvarme A/S og E.ON Danmark A/S i Frederikssund. Der indgås to separate rammeaftaler, som begge tildeles det vindende tilbud. Vinderen af udbuddet tildeles således en selvstændig rammeaftalekontrakt med henholdsvis Egedal Fjernvarme og E.ON Danmark A/S i Frederikssund. De to rammeaftaler vil efter kontraktindgåelse fungerer som to selvstændige kontrakter, som er uafhængige af hinanden.
Stenløse
Udbuddet vedrører levering og montering af fjernvarmeunits for Egedal Fjernvarme A/S og E.ON Danmark A/S i Frederikssund. Der indgås to rammeaftaler med én entreprenør, som tildeles en selvstændig rammeaftalekontrakt med henholdsvis Egedal Fjernvarme og E.ON Danmark A/S i Frederikssund. De to rammeaftaler vil efter kontraktindgåelse fungerer som to selvstændige kontrakter, som er uafhængige af hinanden. Dette gælder også eventuelle forlængelser af rammeaftalen, dvs. de enkelte rammeaftaler kan forlænges uafhængigt af, om den anden rammeaftale forlænges eller ej. De to rammeaftaler baseres på samme kontraktgrundlag, hvorfor der gennemføres et fælles udbud som danner grundlag for indgåelse af begge rammeaftaler. Rammeaftalerne omfatter primært leverancer og arbejder for opsætning af fjernvarmeunits ifm. eksempelvis gas- og oliekonverteringer, men kan også omfatte udskiftning af eksisterende fjernvarmeanlæg og service og reparation af eksisterende fjernvarmeanlæg på abonnementsordning. Det forventede omfang af arbejdet omfatter levering og montering af ca. 800 fjernvarmeunits pr. år over de to rammeaftaler tilsammen. Levering af fjernvarmeunits til henholdsvis Egedal Fjernvarme og E.ON Danmark A/S indgår som en del af kontrakten. Arbejderne omfatter, udover aktiviteter på selve arbejdsstedet, også ydelser såsom kontakt til berørte kunder.
Kan forlænges op til 6 x 1 år
Udbuddet vedrører levering og montering af fjernvarmeunits for Egedal Fjernvarme og E.ON Danmark A/S i Frederikssund.
Der indgås to rammeaftaler med én entreprenør, som tildeles en selvstændig rammeaftalekontrakt med henholdsvis Egedal Fjernvarme og E.ON Danmark A/S
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Iht. udbudsmaterialets Bilag 1
Iht. udbudsmaterialets Bilag 1
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk