Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune
Udbud af vinduespolering
Odense Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jette Trolle
E-mail: jkj@odense.dk
Telefon: +45 21258346
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0f41f812-cecd-4f39-aa1b-851c86bc91b6/homepage
Del II: Genstand
Udbud af vinduespolering
Udbuddet vedrører indvendig og udvendig vinduespolering af Ordregivers ejendomme. For så vidt angår Ordregiver omfatter kontrakten alle enheder, institutioner, forvaltninger m.v., som er en del af Ordregiver. Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside: www.odense.dk.
Udbuddet er opdelt i følgende to delaftaler:
- Delaftale 1: Distrikt Nord
- Delaftale 2: Distrikt Syd
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 4 år. Vilkår for opsigelse fremgår af kontraktens § 4.
Distrikt Nord
Odense Kommune, distrikt Nord.
Udbuddet vedrører indvendig og udvendig vinduespolering af Ordregivers ejendomme, som listet i Bilag 2 – Tilbudsliste. For så vidt angår Ordregiver omfatter kontrakten alle enheder, institutioner, forvaltninger mv., som er en del af Ordregiver. Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside: www.odense.dk.
Leverandøren skal levere:
- Fast polering
- Ad hoc-polering
Vinduespolering skal altid foretages under hensyntagen til omgivelserne samt beboerne i det område, hvor der poleres.
Leverandøren skal selv sørge for opstilling og nedtagning af eventuelle lifte, stilladser mv., der er nødvendige for opgavens korrekte udførelse. Det er ligeledes leverandørens ansvar at stille eventuelt sikkerhedsudstyr til rådighed, når der eksempelvis skal poleres i højden.
For ejendomme og frekvenser angivet i tilbudslisten gælder, at disse er anført med udgangspunkt i det, der gælder på udbudstidspunktet og eventuelle forventede aktivitetsændringer inden kontraktstart. Tilbudsgiver bør være opmærksom på, at dette kan ændres i kontraktperioden, jf. kontraktens § 13, og at Ordregiver således ikke er bundet af disse.
For nærmere beskrivelse af den udbudte tjenesteydelse, herunder de mindstekrav tjenesteydelsen skal opfylde, henvises til Bilag 1 – Kravspecifikation, der indeholder alle krav.
Distrikt Syd
Odense Kommune, distrikt Syd.
Udbuddet vedrører indvendig og udvendig vinduespolering af Ordregivers ejendomme, som listet i Bilag 2 – Tilbudsliste. For så vidt angår Ordregiver omfatter kontrakten alle enheder, institutioner, forvaltninger mv., som er en del af Ordregiver. Yderligere information om kommunens organisering kan ses på kommunens hjemmeside: www.odense.dk.
Leverandøren skal levere:
- Fast polering
- Ad hoc-polering
Vinduespolering skal altid foretages under hensyntagen til omgivelserne samt beboerne i det område, hvor der poleres.
Leverandøren skal selv sørge for opstilling og nedtagning af eventuelle lifte, stilladser mv., der er nødvendige for opgavens korrekte udførelse. Det er ligeledes leverandørens ansvar at stille eventuelt sikkerhedsudstyr til rådighed, når der eksempelvis skal poleres i højden.
For ejendomme og frekvenser angivet i tilbudslisten gælder, at disse er anført med udgangspunkt i det, der gælder på udbudstidspunktet og eventuelle forventede aktivitetsændringer inden kontraktstart. Tilbudsgiver bør være opmærksom på, at dette kan ændres i kontraktperioden, jf. kontraktens § 13, og at Ordregiver således ikke er bundet af disse.
For nærmere beskrivelse af den udbudte tjenesteydelse, herunder de mindstekrav tjenesteydelsen skal opfylde, henvises til Bilag 1 – Kravspecifikation, der indeholder alle krav.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 12643047
Postadresse: Knud Højgaards Vej 7
By: Søborg
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 32265871
Postadresse: Brændekilde Bygade 36
By: Odense SV
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5250
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Delkontrakternes samlede værdier, der er oplyst i afsnit V.2.4) for hver delaftale, er evalueringstekniske summer, der har været anvendt til at evaluere underkriteriet "Pris" under udbudsprocessen, hvorfor de oplyste værdier ikke udgør de faktiske kontraktsummer.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgendefrister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamiskindkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand still-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i stand still-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk