23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 047-122571
Offentliggjort
08.03.2022
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Vestforsyning Erhverv A/S

Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering


Vestforsyning Erhverv A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vestforsyning Erhverv A/S
CVR-nummer: 26350697
Postadresse: Nupark 51
By: Holstebro
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Postnummer: 7500
Land: Danmark
E-mail: mtv@vestforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vestforsyning.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udførelse af spuling, TV-inspektion og brøndrapportering for afløbssystemet i Ordregivers forsyningsområde (Holstebro Kommune).

Arbejdet omfatter højtryksspuling, TV-inspektion af hoved- og stikledninger, brøndinspektion, afrapportering, indmåling samt mindre vedligeholdelsesopgaver.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 9 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90470000 Rensning af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
Hovedudførelsessted:

Holstebro Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der er tale om en rammeaftale for bl. a. følgende ydelser:

• Spuling og TV-inspektion af hovedledninger og stikledninger (fra gennemløbsbrønde) samt brøndinspektion

• Spuling og TV-inspektion af stikledninger (fra skelbrønd)

• Spuling og TV-inspektion af stikledninger (fra hovedledning)

Ydelsen omfatter alle arbejder forbundet med administration, afrapportering, udarbejdelse og kopiering af materiale samt aflevering af det udførte arbejde, herunder:

• Samling og sortering af materialet som beskrevet i Ydelsesbeskrivelsen

• Samtlige arbejder forbundet med digitalisering af TV-inspektioner, såvel til tekstfil i DANDAS-format som til filmfil

• Upload til TV-server

• Kontrol og kopiering af dagssedler, måleskitser, tegninger, kontrolskemaer, kvalitetskontrolskemaer, aflæsningsrapporter samt oversigter over fremsendte materialer. Denne kontrol skal udføres af anden person end TV-operatøren

• Slutrapportering, inkl. dataoverførsel og evt. signering af digitalt medie samt fremsendelse af materiale

• Opbevaring af TV-inspektioner digitalt i 5 år fra afleveringstidspunktet

Ydelserne fremgår af Ydelsesbeskrivelse og Afregningsgrundlag, som er en del af udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Projekt, medarbejdere og samarbejde / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontraktens løbetid til maksimalt 4 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammekontraktens maksimale omfang er fastlagt til 15 mio. DKK.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 243-640991
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Rammeaftale for spuling, TV-inspektion og brøndrapportering

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
28/02/2022
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: FKSSlamson A/S
CVR-nummer: 12510675
Postadresse: Teknikvej 36
By: Odense S
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer.

Klager over beslutning om tildeling af rammeaftale skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiver har meddelt tildelingsbeslutningen til de berørte tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/03/2022
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web03