23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 035-089582
Offentliggjort
18.02.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Vindere

Udbud af udendørs og malet træ fra genbrugsstationer

(22.04.2022)
Solum Roskilde A/S
Vadsby Stræde 6
2640 Hedehusene

Opdateringer

Rettelse
(16.03.2022)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 18-03-2022
Time: 10:00
Læses:
Dato: 25-03-2022
Time: 10:00


Yderligere oplysninger
Ordregiver forlænger tilbudsfristen med 1 uge fra den 18. til den 25. marts 2022 som følge af spørgsmål, som kræver længere svarfrist. Den nye spørgefrist er 16. marts kl. 10 og svarfrist 18. marts 2022.
Nyt Bilag 5.1 er uploadet, samt det manglende Bilag 1.1. Bilag 1.2 er ligeledes uploadet efter ønske fra tilbudsgiver.

Rettelse
(21.03.2022)

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 18-03-2022
Time: 10:00
Læses:
Dato: 25-03-2022
Time: 10:00

Rettelse
(23.03.2022)

II.1.5)
I stedet for:
Værdi eksklusive moms: 13800000.00 DKK
Læses:
Værdi eksklusive moms: 6000000.00 DKK


Yderligere oplysninger
Mængden ændres fra 3-23.000 tons til 10.000 tons, hvorfor kontraktværdien også ændres fra 13.800.000 DKK til 6.000.000 DKK.

Udbud af udendørs og malet træ fra genbrugsstationer


I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: I/S Vestforbrænding og datterselskaber
CVR-nummer: 10866111
Postadresse: Ejby Mosevej 219
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Vibe Blum
E-mail: vdb@vestfor.dk
Telefon: +45 20461918
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=324049&B=VESTFOR
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=324049&B=VESTFOR
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af udendørs og malet træ fra genbrugsstationer

Sagsnr.: 22-00743
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører behandling, modtagelse og afsætning af affaldsfraktionen Udendørs og Malet Træ fra Ordregivers genbrugsstationer i en periode på 5 måneder; fra den 1. april til og med den 31. august 2022. Opgaven består i indvejning, modtagekontrol, evt. sortering og neddeling samt afsætning af fraktionen. Mængden på mellem ca. 3.000 og 23.000 tons, som normalt behandles på Ordregivers anlæg i Frederikssund, udbydes, da anlægget i Frederikssund skal ombygges. Byggeriet vil påvirke den daglige logistik og drift på pladsen, og variationen i den udbudte mængde afspejler usikkerhed ift., hvor store mængder anlægget selv vil kunne modtage og behandle i byggeperioden.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 13 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90500000 Tjenesteydelser i forbindelse med affald
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører behandling, modtagelse og afsætning af affaldsfraktionen Udendørs og Malet Træ fra Ordregivers genbrugsstationer i en periode på 5 måneder; fra den 1. april til og med den 31. august 2022. Opgaven består i indvejning, modtagekontrol, evt. sortering og neddeling samt afsætning af fraktionen. Mængden på mellem ca. 3.000 og 23.000 tons, som normalt behandles på Ordregivers anlæg i Frederikssund, udbydes, da anlægget i Frederikssund skal ombygges. Byggeriet vil påvirke den daglige logistik og drift på pladsen, og variationen i den udbudte mængde afspejler usikkerhed ift., hvor store mængder anlægget selv vil kunne modtage og behandle i byggeperioden.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 5
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

1 x 2 måneders forlængelse

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet:

• Det er et krav, at tilbudsgiver har en positiv egenkapital

o Dokumentation: Tilbudsgiver skal kunne dokumentere en positiv egenkapital for de seneste 3 år i form af revisorpåtegnet årsregnskab

o Såfremt virksomheden ikke er i stand til at leve op til krav om årsregnskab, kan denne basere sig på andres økonomiske og finansielle formåen, jf. UBL §147. Oplysninger herom skal angives i ESPD’et.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Positiv egenkapital, som anført ovenfor.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig kapacitet:

• Tilbudsgiver skal som minimum angive 3 referencer inden for de seneste 3 år, som dokumenterer, at tilbudsgiver har erfaring med at modtage, håndtere og afsætte affald af tilsvarende sammensætning som den udbudte opgave. Referencerne skal tilsammen udgøre minimum 3.000 tons.

Hver reference skal som minimum indeholde:

o en beskrivelse af kunden (ordregivende myndighed)

o en beskrivelse af leverancen

o tonnage pr. år

o periode

o kontaktperson hos kunden (navn, e-mail, tlf.)

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

3 referencer som anført ovenfor

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/03/2022
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 18/03/2022
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/02/2022

Send til en kollega

0.062