Fakta om udbudet
Udbyder
Billund Kommune
Leje og vask af personaletøj - Billund Kommune
Billund Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Jorden Rundt 1
By: Grindsted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 7200
Land: Danmark
Kontaktperson: Stig Rytter (på vegne af ordregiver)
E-mail: stig.rytter@d-s-r.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://billund.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Leje og vask af personaletøj - Billund Kommune
Udbuddet omfatter leje og vask af personaletøj til Ordregivers medarbejdere inden for teknisk service, pleje og praktisk hjælp, sygepleje, træning og rehabilitering og madlavning. Endvidere skal Leverandøren håndtere logistikken i at få afhentet og leveret personaletøj til alle Ordregivers leveringsadresser.
Rammeaftalebilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse.
Billund Kommune.
Udbuddet gennemføres i henhold til Udbudslovens afsnit 2 (LOV nr. 1564 af 15/12/2015).
Der anvendes udbudsformen offentligt udbud.
Udbuddet omfatter en rammeaftale med en part (leverandør).
Rammeaftalen dækker perioden 1. maj 2022 til 30. april 2026. Den anslåede værdi i form af forventet omsætning på rammeaftalen i perioden er DKK 6.600.000. Den forventede omsætning er anslået på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for Ordregiver. Der tages forbehold for ændringer i antallet af medarbejder omfattet af udbuddet, antallet af leveringssteder og adresser, fx som følge af omstrukturering, udlicitering, kapacitetsændringer eller tilsvarende. Tilsvarende gælder for mængder angivet i Rammeaftalebilag 6A – Leverandørens priser.
Ordregiver tager forbehold for et større træk på rammeaftalen grundet potentielt forøget personaleudskiftning, flere institutioner/leveringssteder hos Ordregiver og tilsvarende, så rammeaftalens maksimale værdi i perioden er DKK 8.500.000.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Leje og vask af personaletøj - Billund Kommune
Postadresse: Tobaksvejen 22
By: Søborg
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: x
Land: Danmark
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 02/06/2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26. februar 2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
- 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
- 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk