23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 006-011800
Offentliggjort
10.01.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesindkøb Fyn

EU-Udbud 2022: Vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune


Fællesindkøb Fyn

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fællesindkøb Fyn
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Faaborgvej 19
By: Gislev
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5854
Land: Danmark
Kontaktperson: Nicoline Fuglsang Madsen
E-mail: nfugl@fmk.dk
Telefon: +45 72531131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/169480996.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nordfyns Kommune
By: Bogense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: post@nordfynskommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nordfynskommune.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/169480996.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/169480996.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Agentur/kontor på regionalt eller lokalt plan
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-Udbud 2022: Vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i følgende delkontrakter:

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 10 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 4
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 1: Storå med tilløb

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 4: Lunde Å

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv..

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77000000 Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
90700000 Tjenester på miljøområdet
90710000 Miljøledelse
90720000 Miljøbeskyttelse
90721000 Tjenesteydelser i forbindelse med miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

EU-udbuddet omhandler levering af vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune, og er opdelt i nedenstående delkontrakter, hvoraf denne delkontrakt omhandler Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

- Delkontrakt 1: Storå med tilløb.

- Delkontrakt 2: Stavis Å, Tværskov Mølle Å, Margårds Mølle Å og Sværup Mølle Å med tilløb.

- Delkontrakt 3: Kragelund Møllebæk og Orestrand Landkanal og enkelte tilløb samt Ringe Å.

- Delkontrakt 4: Lunde Å.

- Delkontrakt 5: Kommunevandløb med afløb til Einsidelsborg pumpelag og Fjordmarken pumpelag mv.

- Delkontrakt 6: Skelbæk- og Ålebæksystemet m. fl. samt Bogense Bybæk.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Den udbudte delkontrakt kan forlænges á 2 omgange, hver gang med op til 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:

Der kræves en årsomsætning på minimum 150.000 kr. pr. delkontrakt i de to ud af tre seneste årsregnskaber. Såfremt der bydes på flere delkontrakt, skal disse sammenlægges (bydes der eksempelvis på delkontrakt 1, 2, 3 og 4 er kravet til årsomsætningen 600.000 kr.). Regnskabsoplysningerne skal være attesteret af registreret eller statsautoriseret revisor.

I tilfælde af, at tilbudsgiver er nyetableret og endnu ikke har aflagt årsregnskab kræves en bankgaranti i hele kontraktperioden på 150.000 kr. pr. delkontrakt. Såfremt der bydes på flere delkontrakter, skal disse sammenlægges (bydes der eksempelvis på delkontrakt 1, 2, 3 og 4 er kravet til bankgaranti 600.000 kr.). Eventuel bankgaranti skal foreligge senest ved kontraktunderskrivelsen.

Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:

Der kræves en årsomsætning på minimum 150.000 kr. pr. delkontrakt i de to ud af tre seneste årsregnskaber. Såfremt der bydes på flere delkontrakt, skal disse sammenlægges (bydes der eksempelvis på delkontrakt 1, 2, 3 og 4 er kravet til årsomsætningen 600.000 kr.). Regnskabsoplysningerne skal være attesteret af registreret eller statsautoriseret revisor.

I tilfælde af, at tilbudsgiver er nyetableret og endnu ikke har aflagt årsregnskab kræves en bankgaranti i hele kontraktperioden på 150.000 kr. pr. delkontrakt. Såfremt der bydes på flere delkontrakter, skal disse sammenlægges (bydes der eksempelvis på delkontrakt 1, 2, 3 og 4 er kravet til bankgaranti 600.000 kr.). Eventuel bankgaranti skal foreligge senest ved kontraktunderskrivelsen.

Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:

Minimum 1 sammenlignelig reference, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 2 år.

Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte kontrakt, og hvor volumen på kontrakten på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på de udbudte delkontrakter.

o Såfremt tilbudsgiver har udført sammenlignelige arbejder som underleverandør på sammenlignelige kontrakter betragtes dette også som en sammenlignelige reference.

Såfremt tilbudsgivers ansatte, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten, tidligere har udført sammenlignelige arbejder på sammenlignelige kontrakter som ansat hos en anden leverandør betragtes dette også som en sammenlignelige reference, såfremt det kan dokumenteres.

Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.

Formand/leder, for det hold, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten skal have åmandsuddannelse af min. 2 dages varighed fra FVC eller tilsvarende.

Såfremt tilbudsgiver benytter samarbejdspartner eller underleverandører gælder samme krav for den person der forventes benyttet på opgaven.

Minimum 1 person, udover formand/leder, på det hold, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten, skal have åmandsuddannelse af min. 2 dages varighed fra FVC eller tilsvarende.

Såfremt tilbudsgiver benytter samarbejdspartner eller underleverandører gælder samme krav for den person der forventes benyttet på opgaven.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:

Minimum 1 sammenlignelig reference, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 2 år.

Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte kontrakt, og hvor volumen på kontrakten på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på de udbudte delkontrakter.

o Såfremt tilbudsgiver har udført sammenlignelige arbejder som underleverandør på sammenlignelige kontrakter betragtes dette også som en sammenlignelige reference.

Såfremt tilbudsgivers ansatte, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten, tidligere har udført sammenlignelige arbejder på sammenlignelige kontrakter som ansat hos en anden leverandør betragtes dette også som en sammenlignelige reference, såfremt det kan dokumenteres.

Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference angives.

Formand/leder, for det hold, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten skal have åmandsuddannelse af min. 2 dages varighed fra FVC eller tilsvarende.

Såfremt tilbudsgiver benytter samarbejdspartner eller underleverandører gælder samme krav for den person der forventes benyttet på opgaven.

Minimum 1 person, udover formand/leder, på det hold, der skal udføre opgaver iht. tilbudslisten, skal have åmandsuddannelse af min. 2 dages varighed fra FVC eller tilsvarende.

Såfremt tilbudsgiver benytter samarbejdspartner eller underleverandører gælder samme krav for den person der forventes benyttet på opgaven.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/02/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 4 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 07/02/2022
Tidspunkt: 12:00
Sted:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/01/2022

Send til en kollega

0.062