23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 199-519210
Offentliggjort
13.10.2021
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Viborg Kommune

Høring af måtteservice til Jysk Fællesindkøb


Viborg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Viborg Kommune
CVR-nummer: 29189846
Postadresse: Prinsens Alle 5
By: Viborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Husum Mikkelsen
E-mail: ahmi@viborg.dk
Telefon: +45 21729638
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/165042610.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af måtteservice til Jysk Fællesindkøb

II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000 Vask og rensning
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Viborg kommune udbyder på vegne af Jysk Fællesindkøb ultimo 2021 et offentlig EU-udbud på måtteservice.

I den forbindelse ønsker vi at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige krav.

Vi indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til ændringer/forbedringer. Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af brugergruppen, som vil vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i materialet.

Høringssvar skal være modtaget pr. mail senest tirsdag d. 26. oktober 2021 kl. 12.00.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Viborg kommune udbyder på vegne af Jysk Fællesindkøb ultimo 2021 et offentlig EU-udbud på måtteservice.

I den forbindelse ønsker vi at foretage en høring/teknisk dialog af de foreløbige krav.

Vi indbyder derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå det foreløbige materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til ændringer/forbedringer. Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af brugergruppen, som vil vurdere, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i materialet.

Høringssvar skal være modtaget pr. mail senest tirsdag d. 26. oktober 2021 kl. 12.00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
10/12/2021

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/10/2021

Send til en kollega

0.031