Fakta om udbudet
Udbyder
Frederikssund Kommune
Genudbud vedr. mobil stormflodsbeskyttelse
Frederikssund Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189129
Postadresse: Torvet 2
By: Frederikssund
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3600
Land: Danmark
Kontaktperson: Frederik Thilo Christiansen
E-mail: flchr@frederikssund.dk
Telefon: +45 47351079
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/154645948.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.frederikssund.dk/
Del II: Genstand
Genudbud vedr. mobil stormflodsbeskyttelse
Udbuddet vedrører en kontrakt om mobil/ikke-permanent stormflodsbeskyttelse på 8 lokaliteter i Frederikssund Kommune.
Kontrakten har karakter af en abonnements- og lejeaftale.
Udbuddet gennemføres som et genudbud efter annullering af tidligere udbud (udbudsbekendtgørelse 2021/S 055-137927).
Frederikssund Kommune
Udbuddet vedrører en kontrakt om mobil/ikke-permanent stormflodsbeskyttelse på 8 lokaliteter i Frederikssund Kommune.
Kontrakten har karakter af en abonnements- og lejeaftale.
De omfattede ydelser samt krav hertil er nærmere beskrevet i Kontraktbilag 1.
Udbuddet gennemføres som et genudbud efter annullering af tidligere udbud (udbudsbekendtgørelse 2021/S 055-137927). Der henvises til Udbudsbetingelsernes punkt 4 for en beskrivelse af foretagne ændringer.
Kontrakten kan forlænges 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Genudbud vedr. mobil stormflodsbeskyttelse - Tilbudsfase
Postadresse: Hareskovvej 17i
By: Kalundborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4400
Land: Danmark
E-mail: info@environmentsolutions.dk
Telefon: +45 70707482
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk