23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 182-473986
Offentliggjort
20.09.2021
Udbudstype
Annullering

Udbyder

DIN Forsyning A/S

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning vand


DIN Forsyning A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: DIN Forsyning A/S
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Per Bredahl
E-mail: psb@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747540
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning vand

Sagsnr.: S2021-00598
II.1.2) Hoved-CPV-kode
65100000 Vanddistribution og beslægtede tjenester
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indgåelse af rammeaftaler for ad-hoc entreprenørarbejde i forbindelse med reparation og renovering af eksisterende- eller etablering af nye vandledninger i DIN Forsyning A/S forsyningsområde. Udbuddet indeholder alle ydelser i forbindelse med jordentreprisens gennemførelse, dog eksklusive Ordregiver leverancer som er flg.:

• Alle materialer til rørledninger inkl. rør, fittings, afspærringsventiler, afmærkningsbånd,

• Støbejerndæksler til såvel brønde som ventiler

• Indmåling af vandledninger i åben grav m.m.

Arbejdsplanlægning for reparationsarbejder og de planlagte arbejder udarbejdes i samarbejde med jord- og rørentreprenøren og Ordregivers tilsyn For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til bilag A - Kravspecifikationen og bilag B - Tilbudslisten, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning Esbjergvand

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
65100000 Vanddistribution og beslægtede tjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
NUTS-kode: DK Danmark
Hovedudførelsessted:

Esbjerg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indgåelse af rammeaftaler for ad-hoc entreprenørarbejde i forbindelse med reparation og renovering af eksisterende- eller etablering af nye vandledninger i DIN Forsyning A/S forsyningsområde.

Udbuddet indeholder alle ydelser i forbindelse med jordentreprisens gennemførelse, dog eksklusive Ordregiver leverancer som er flg.:

• Alle materialer til rørledninger inkl. rør, fittings, afspærringsventiler, afmærkningsbånd,

• Støbejerndæksler til såvel brønde som ventiler

• Indmåling af vandledninger i åben grav m.m.

Arbejdsplanlægning for reparationsarbejder og de planlagte arbejder udarbejdes i samarbejde med jord- og rørentreprenøren og Ordregivers tilsyn

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til bilag A - Kravspecifikationen og bilag B - Tilbudslisten, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Ordregiver udbyder en rammeaftale for arbejdet for henholdsvis jord- og rørarbejde i hver sin entreprise.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitative forhold / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Virksomhedens kvalitetsstyring / Vægtning: 5
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning vand Varde

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
65100000 Vanddistribution og beslægtede tjenester
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

Varde

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indgåelse af rammeaftaler for ad-hoc entreprenørarbejde i forbindelse med reparation og renovering af eksisterende- eller etablering af nye vandledninger i DIN Forsyning A/S forsyningsområde.

Udbuddet indeholder alle ydelser i forbindelse med jordentreprisens gennemførelse, dog eksklusive Ordregiver leverancer som er flg.:

• Alle materialer til rørledninger inkl. rør, fittings, afspærringsventiler, afmærkningsbånd,

• Støbejerndæksler til såvel brønde som ventiler

• Indmåling af vandledninger i åben grav m.m.

Arbejdsplanlægning for reparationsarbejder og de planlagte arbejder udarbejdes i samarbejde med jord- og rørentreprenøren og Ordregivers tilsyn

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til bilag A - Kravspecifikationen og bilag B - Tilbudslisten, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

Ordregiver udbyder en rammeaftale for arbejdet for henholdsvis jord- og rørarbejde i hver sin entreprise.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitative forhold / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Virksomhedens kvalitetsstyring / Vægtning: 5
Kvalitetskriterium - Navn: Bæredygtighed / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2021/S 178-463953
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning Esbjergvand

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Ad-hoc entreprenørarbejde - ledning vand Varde

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Delaftale 1: Ordregiver forbeholder sig ret til at hæve omsætningen med 50% frem til 6 måneder før rammeaftalens udløb.

Delaftale 2: Ordregiver forbeholder sig ret til at hæve omsætningen med 50% frem til 6 måneder før rammeaftalens udløb.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).

Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/09/2021

Send til en kollega

0.063