23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 157-416308
Offentliggjort
16.08.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
28.09.2021 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a63f3287-374f-4454-9b12-57e5b305a636/homepage

Udbyder

Bornholms Spildevand A/S

Vindere

Tømning af Septiktanke

(26.11.2021)
PL Entreprise
Sandemandsvej 12
3700 Rønne

Opdateringer

Rettelse
(14.09.2021)

IV.2.7
I stedet for:
Dato: 17-09-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-09-2021
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
På grund af interne omstændigheder hos Bornholms Spildevand rykkes tilbudsfristen.

Rettelse
(29.09.2021)

IV.2.7
I stedet for:
Dato: 28-09-2021
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-10-2021
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Bornholms Spildevand har modtaget spørgsmål af en sådan karakter, at det har været nødvendige at besvare og derved også forlænge tilbudsfristen.

Tømning af septiktanke


Bornholms Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Bornholms Spildevand A/S
CVR-nummer: 31582229
Postadresse: Skansevej 2
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Casper Storr
E-mail: cast@servia.dk
Telefon: +45 40285151
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a63f3287-374f-4454-9b12-57e5b305a636/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a63f3287-374f-4454-9b12-57e5b305a636/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a63f3287-374f-4454-9b12-57e5b305a636/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a63f3287-374f-4454-9b12-57e5b305a636/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Tømning af septiktanke

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90460000 Tømning af sivebrønde eller septiktanke
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Tømning af septiktanke på Bornholm

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Hovedudførelsessted:

 

Ordregivers forsyningsområde

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Tømning af septiktanke på Bornholms Regionskommune

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Mulighed for 12 måneders forlængelse

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Entreprenøren skal være registreret som indsamlingsvirksomhed iht. bek nr. 2098 af 14. december 2020 om Affaldsregistret og om godkendelse som indsamlingsvirksomhed.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgivers resultat de seneste 3 år. Tilbudsgiver skal have haft et positivt resultat i 2 af de seneste 3 regnskabsår

Tilbudsgivers egenkapital de seneste 3 år. Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i 2 af de seneste 3 år

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Fremgår af afs. III.1.2

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

En liste over de betydeligste tilsvarende leverancer, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af tidspunkt for levering og mængde samt kontaktperson inkl. telefonnummer på den offentlige eller private modtager.

Tilbudsgiver skal minimum kunne fremvise én (1) lignende og relevante referencer inden for de seneste 3 år (varetagelse af tømning af septiktanke).

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Fremgår af afs. III.1.3

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 17/09/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 17/09/2021
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/08/2021

Send til en kollega

0.109