Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=frbxcmrunw
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=frbxcmrunw
Udbyder
Greve Spildevand A/S
Vindere
Projektering mv. for renovering og modernisering af Mosede Renseanlæg
(20.12.2021)
Krüger A/S
Gladsaxevej 363
2860 Søborg
Projektering mv. for renovering og modernisering af Mosede Renseanlæg
Greve Spildevand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32268668
Postadresse: Løvmosen 2
By: Greve
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
E-mail: hkj@klarforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.klarforsyning.dk/
Del II: Genstand
Projektering mv. for renovering og modernisering af Mosede Renseanlæg
Den udbudte opgave vedrører projektering og anden teknisk rådgivning i forbindelse med renovering og modernisering af Mosede Renseanlæg. Ud over den ingeniørmæssige projektering af anlæg mv. omfatter opgaven arkitektydelser i forbindelse med terrænudformningen samt formidlingsfremmende elementer i udformningen.
Mosede Renseanlæg, Greve Kommune
Greve Spildevand ønsker at genetablere, renovere og modernisere Mosede Renseanlæg og forventer at projekterende rådgiver (arkitekt og ingeniør) varetager granskning, forundersøgelser, disposition og projektforslag, detailprojektering udbudsprojekt, forestår udbud i fagentrepriser og varetager byggeledelse og fagtilsyn frem til delprojekternes aflevering og 1- og 5-års eftersyn samt evt. myndighedsbehandling.
Der henvises til udbudsmaterialet, specielt ydelsesbeskrivelse.
Hvis flere principielt egnede ansøgere, dvs. ansøgere der opfylder mindstekravene i del III.1), anmoder om deltagelse, udvælges de 3 ansøgere der har præsenteret de mest relevante referencer for de landskabelige og formidlingsmæssige samt innovative og udviklingsmæssige opgaver. Ordregiver vil i denne forbindelse lægge særlig vægt på erfaring med udformning af anlægsarbejde i godt samspil med omgivelserne samt understøttelse af formidlingsaktiviteter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital og soliditetsgrad ved afslutning af seneste årsregnskabsperiode (eller på et senere tidspunkt forud for den fastsatte frist for anmodning om deltagelse).
Som mindstekrav kræves dokumentation for en egenkapital på minimum 500 000 DKK og en soliditetsgrad på minimum 15 % ved afslutning af seneste årsregnskabsperiode eller på et senere tidspunkt forud for den fastsatte frist for anmodning om deltagelse.
Ansøger skal i ESPD'et angive maksimalt 5 referencer.
Ud over at dække nedenstående mindstekrav skal referencerne også anvendes ved eventuelt videregående udvælgelse, jf. del II.2.9).
Som mindstekrav kræves dokumenteret erfaring i form af referencer fra tidligere udførte opgaver af tilsvarende eller større omfang end den aktuelt udbudte opgave vedrørende:
1) procesmæssig design og projektering af renseanlæg til kommunalt spildevand, min. honorarsum 2,5 mio. DKK, og
2) byggeledelse/tilsyn på ombygning af sådanne renseanlæg i drift, min. honorarsum 1 mio. DKK.
Kravene under 1) og 2) kan opfyldes af to forskellige referencer eller af samme reference.
Baseret på ABR18, jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Anmodning om deltagelse sker ved download, udfyldelse og upload af ESPD-formularen, der er tilgængelig sammen med udbudsmaterialet på iBinder.
Udfyldelse af xml-filen foregår via iBinders ESPD-funktion, hvorefter den gemmes på egen computer.
Ved afgivelse af anmodning om deltagelse uploades den udfyldte ESPD-formular til iBinder, gerne i såvel pdf- som xml-format.
Referencebeskrivelser kan eventuelt vedlægges som særskilte dokumenter, maksimalt 2 sider pr. reference.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2. juni 2016, med senere ændringer.
Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere.
Klager, som ikke vedrører afslag på prækvalifikation, skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/