23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 188-341816
Offentliggjort
29.09.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

http://www.bornholmsforsyning.dk

Anmodning om deltagelse

Til
23.10.2015 Kl. 09:00

Addresse
Bornholms Spildevand A/S
Industrivej 1
Att: Torben Jørgensen
3700 Rønne
Telefon: +45 56905600
Mailadresse: torben.joergensen@bornholmsforsyning.dk

Udbyder

Bornholms Spildevand A/S

Vindere

(04.02.2016)
Bornholms Kloakservice A/S

Tømningsordning for septiktanke på bornholm


Bornholms Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Bornholms Spildevand A/S
Industrivej 1
Att: Torben Jørgensen
3700 Rønne
DANMARK
Telefon: +45 56905600
Mailadresse: torben.joergensen@bornholmsforsyning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.bornholmsforsyning.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: www.bornholmsforsyning.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Hovedaktivitet
Andet: spildevandsbehandling
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Tømningsordning for septiktanke på bornholm — prækvalifikation.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Bornholm, Danmark.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftalens varighed

Varighed i måneder: 0
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
% årig kontrakt for tømning af ca. 4 500 septiktank inkl. efterfølgende slamhåndtering.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90000000, 90460000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Årlig tømning af 4500 septiktanke inkl. efterfølgende slambehandling. Der er tale om en 5 årig kontrakt med mulighed for 1 års forlængelse.
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 7 500 000 og 9 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 0
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
dage: 0 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1. Navn, adresse og kontaktoplysninger samt ejerforhold oplyses.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 2. Oplysninger om de 3 seneste regnskabsårs omsætning, egenkapital og resultat.
3. Oplysning om omsætning vedrørende bortskaffelse af slam.
4. Oplysning om tilbudsgivers organisation.
5. Oplysning om ansvarsforsikring.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 6. Referenceliste med angivelse af de betydeligste tilsvarende opgaver, som tilbudsgiver har udført i de seneste tre år regnet fra tilbudsfristen. Referencelisten skal indeholde oplysninger om ordregiver, overordnet beskrivelse af aftalen, tidspunkt for opgavens udførelse, kontaktperson samt kontrakt-værdi.
7. Oversigt over det materiel, der forventes stillet til rådighed for opgaven.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
23.10.2015 - 09:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger:
I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Officielt navn: CVR: 31582229
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24.9.2015

Send til en kollega

0.047