23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 094-247554
Offentliggjort
17.05.2021
Udbudstype
Begrænset udbud

Bestilling af materiale

http://www.rib-software.dk/udbudsportal

Anmodning om deltagelse

Til
14.06.2021 Kl. 12:00

Udbyder

Lejerbo

Opdateringer

Annullering
(02.07.2021)

Lejerbo har besluttet at annullere udbuddet. Det skyldes bl.a., at formuleringen af mindstekravene for referencerne har vist sig at være uhensigtsmæssig og er blevet misforstået af flere ansøgere. Udbuddet annulleres fsva. rammeaftalerne Øst (TN854486A) og Vest (TN516126A).
Lejerbo forventer at genudbyde rammeaftaler på henholdsvis Øst og Vest i august 2021 med opdaterede udbudsbetingelser. Udover disse rammeaftaler for bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling Øst/Vest udbyder Lejerbo en landsdækkende rammeaftale for totalrådgivning. Lejerbo gør opmærksom på, at det er muligt at ansøge om prækvalifikation på både rammeaftalen for totalrådgivning og en af rammeaftalerne for bygherrerådgivning, projektudvikling og byggeledelse, ligesom det er muligt at vinde både rammeaftalen for bygherrerådgivning m.v. (Øst eller Vest) og rammeaftalen for totalrådgivning.

Annullering
(02.07.2021)

Lejerbo har besluttet at annullere udbuddet. Det skyldes bl.a., at formuleringen af mindstekravene for referencerne har vist sig at være uhensigtsmæssig og er blevet misforstået af flere ansøgere. Udbuddet annulleres fsva. rammeaftalerne Øst (TN854486A) og Vest (TN516126A).
Lejerbo forventer at genudbyde rammeaftaler på henholdsvis Øst og Vest i august 2021 med opdaterede udbudsbetingelser. Udover disse rammeaftaler for bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling Øst/Vest udbyder Lejerbo en landsdækkende rammeaftale for totalrådgivning. Lejerbo gør opmærksom på, at det er muligt at ansøge om prækvalifikation på både rammeaftalen for totalrådgivning og en af rammeaftalerne for bygherrerådgivning, projektudvikling og byggeledelse, ligesom det er muligt at vinde både rammeaftalen for bygherrerådgivning m.v. (Øst eller Vest) og rammeaftalen for totalrådgivning.

Lejerbo rammeaftale bygherrerådgivning øst/vest


Lejerbo

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lejerbo
CVR-nummer: 18213419
Postadresse: Gammel Køge Landevej 26
By: Valby
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Kontaktperson: Sabina Happel
E-mail: sh@mowe.dk
Telefon: +45 22710535
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lejerbo.dk
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.rib-software.dk/udbudsportal
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Almennyttige boligselskab
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Lejerbo rammeaftale bygherrerådgivning øst/vest

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
71000000 Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Lejerbo udbyder en rammeaftale for levering af bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling øst for Storebælt. Rammeaftalen gælder for byggerier, som er eller forventes placeret på en matrikel med beliggenhed i postnummer 0800-4999 samt for opgaver, som skal udføres fra Lejerbos adresse, Gl. Køge Landevej 26, 2500 Valby.

Lejerbo udbyder ligeledes en tilsvarende rammeaftale for levering af bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling vest for Storebælt. Den rammeaftale gælder for byggerier, som er eller forventes placeret på en matrikel med beliggenhed i postnummer 5000-9999.

Interesserede virksomheder har ikke mulighed for at ansøge om at blive prækvalificeret til at afgive tilbud på begge rammeaftaler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 150 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på en enkelt delkontrakt
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale bygherrerådgivning øst

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71000000 Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
NUTS-kode: DK02 Sjælland
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

 

Postnummer 0800-4999

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Lejerbo udbyder på vegne af de boligselskaber der administreres af Lejerbo, en rammeaftale for levering af bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling øst for Storebælt. Rammeaftalen gælder for byggerier, som er eller forventes placeret på en matrikel med beliggenhed i postnummer 0800-4999 samt for opgaver, som skal udføres fra Lejerbos adresse, Gl. Køge Landevej 26, 2500 Valby.

Udbudsmaterialet er at finde på RIB Byggeweb TN854486A.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og bemanding / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Casebesvarelse / Vægtning: 25 %
Pris - Vægtning: 35 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 75 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Varighed er 24 måneder med mulighed for 2 gange 12 måneders forlængelse.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Udvælgelsen af ansøgere vil ske som en samlet vurdering af de vedlagte referencer. Ansøger vælger frit, hvilke referencer der vedlægges til brug for udvælgelsen, men der må i alt maksimalt vedlægges 8 referencer inkl. de referencer, der er vedlagt til opfyldelse af mindstekravene. Ved udvælgelsen vil relevansen af ansøgerens referencer i forhold til den udbudte rammeaftale blive bedømt, og i den forbindelse vil Lejerbo lægge særligt vægt på:

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med indledende strategisk rådgivning for almene boligorganisationer (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013 og/eller 2019, afsnit 1, 2.1, 3.1 og ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 7.14 og 7.15 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.7 og 7.8).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med rådgivning inden for bæredygtighed i henhold til ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.29, 7.30 og 7.31 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 afsnit 7.35, 7.36 og 7.37.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer rådgivning af almene boligorganisationer i byggeriets udførelsesfase, herunder risikostyring og håndtering af skema C (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013, afsnit 2.5, 3.4, 7.9, 7.19, 7.38, 7.53, 7.54, 7.55, 7.56 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 2.5, 2.6, 3.4, 3.5, 7.11, 7.32, 7.33, 7.34, 7.53, 7.56).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med den beboerdemokratiske proces i renoveringsprojekter for almene boligorganisationer både med og uden genhusning.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med håndtering af processen i støttede projekter, herunder rådgiverens erfaring med at bidrage til dialogen omkring Landbyggefondens finansieringsskitse og økonomistyring fra skema A, B og C, kommunale myndigheder, behandling af skema A, B og C, forberedelse af helhedsplan og BOSSINF, samt ustøttede forbedringsarbejder.

— I hvor høj grad referencerne omhandler udarbejdelse af teknisk finansieringsanalyse jf. ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 pkt. 1.3, samt input/udarbejdelse af lokalplan i forbindelse med nybyg inkl. delegeret bygherremodel.

Kriterierne vægter lige, og bedømmelsen foretages samlet.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ansøgningen vil ikke blive taget i betragtning, hvis ansøgeren er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde:

- Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2: Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale bygherrerådgivning vest

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
71000000 Arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Hovedudførelsessted:

 

Postnummer 5000-9999

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Lejerbo udbyder på vegne af de boligselskaber der administreres af Lejerbo en rammeaftale for levering af bygherrerådgivning, byggeledelse og projektudvikling vest for Storebælt. Rammeaftalen gælder for byggerier, som er eller forventes placeret på en matrikel med beliggenhed i postnummer 5000-9999.

Udbudsmaterialet er at finde på RIB Byggeweb TN516126A.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og bemanding / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Casebesvarelse / Vægtning: 25 %
Pris - Vægtning: 35 %
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 75 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Varighed er 24 måneder med mulighed for 2 gange 12 måneders forlængelse.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Udvælgelsen af ansøgere vil ske som en samlet vurdering af de vedlagte referencer. Ansøger vælger frit, hvilke referencer der vedlægges til brug for udvælgelsen, men der må i alt maksimalt vedlægges 8 referencer inkl. de referencer, der er vedlagt til opfyldelse af mindstekravene. Ved udvælgelsen vil relevansen af ansøgerens referencer i forhold til den udbudte rammeaftale blive bedømt, og i den forbindelse vil Lejerbo lægge særligt vægt på:

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med indledende strategisk rådgivning for almene boligorganisationer (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013 og/eller 2019, afsnit 1, 2.1, 3.1 og ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 7.14 og 7.15 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.7 og 7.8).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med rådgivning inden for bæredygtighed i henhold til ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.29, 7.30 og 7.31 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 afsnit 7.35, 7.36 og 7.37.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer rådgivning af almene boligorganisationer i byggeriets udførelsesfase, herunder risikostyring og håndtering af skema C (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013, afsnit 2.5, 3.4, 7.9, 7.19, 7.38, 7.53, 7.54, 7.55, 7.56 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 2.5, 2.6, 3.4, 3.5, 7.11, 7.32, 7.33, 7.34, 7.53, 7.56).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med den beboerdemokratiske proces i renoveringsprojekter for almene boligorganisationer både med og uden genhusning.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med håndtering af processen i støttede projekter, herunder rådgiverens erfaring med at bidrage til dialogen omkring Landbyggefondens finansieringsskitse og økonomistyring fra skema A, B og C, kommunale myndigheder, behandling af skema A, B og C, forberedelse af helhedsplan og BOSSINF, samt ustøttede forbedringsarbejder.

— I hvor høj grad referencerne omhandler udarbejdelse af teknisk finansieringsanalyse jf. ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 pkt. 1.3, samt input/udarbejdelse af lokalplan i forbindelse med nybyg inkl. delegeret bygherremodel.

Kriterierne vægter lige, og bedømmelsen foretages samlet.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Ansøgningen vil ikke blive taget i betragtning, hvis ansøgeren er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde:

- Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2: Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For at kunne blive prækvalificeret skal ansøgeren opfylde de 3 nedenstående krav til nettoomsætning, egenkapital og soliditetsgrad i de seneste 3 disponible årsregnskaber:

- Gennemsnitlig nettoomsætning pr. år de sidste 3 år: 20 mio. DKK

- Gennemsnitlig egenkapital pr. år de sidste 3 år: 2,5 mio. DKK

- Gennemsnitlig soliditetsgrad over de sidste 3 år: 15 %.

Hvis ansøgeren ikke opfylder et eller flere af de stillede krav, henledes opmærksomheden på muligheden for efter udbudslovens § 144 at støtte ansøgningen på den økonomiske og finansielle formåen hos andre enheder.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Lejerbo vil lægge særligt vægt på:

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med indledende strategisk rådgivning for almene boligorganisationer (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013 og/eller 2019, afsnit 1, 2.1, 3.1 og ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 7.14 og 7.15 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.7 og 7.8).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med rådgivning inden for bæredygtighed i henhold til ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 7.29, 7.30 og 7.31 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2013 afsnit 7.35, 7.36 og 7.37.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer rådgivning af almene boligorganisationer i byggeriets udførelsesfase, herunder risikostyring og håndtering af skema C (ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning, 2013, afsnit 2.5, 3.4, 7.9, 7.19, 7.38, 7.53, 7.54, 7.55, 7.56 og/eller ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 afsnit 2.5, 2.6, 3.4, 3.5, 7.11, 7.32, 7.33, 7.34, 7.53, 7.56).

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med den beboerdemokratiske proces i renoveringsprojekter for almene boligorganisationer både med og uden genhusning.

— i hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med håndtering af processen i støttede projekter, herunder rådgiverens erfaring med at bidrage til dialogen omkring Landbyggefondens finansieringsskitse og økonomistyring fra skema A, B og C, kommunale myndigheder, behandling af skema A, B og C, forberedelse af helhedsplan og BOSSINF, samt ustøttede forbedringsarbejder.

— I hvor høj grad referencerne omhandler udarbejdelse af teknisk finansieringsanalyse jf. ydelsesbeskrivelse for bygherrerådgivning 2019 pkt. 1.3, samt input/udarbejdelse af lokalplan i forbindelse med nybyg inkl. delegeret bygherremodel.

Kriterierne vægter lige, og bedømmelsen foretages samlet.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For at sikre, at ansøgeren besidder den nødvendige faglige kompetence, skal ansøger opfylde følgende mindstekrav:

a) min. 2 referencer, der dokumenterer erfaring med bygherrerådgivning, byggeledelse og/eller projektudvikling af nybyggede (inkl. tilbygning til eksisterende) almene boliger (ungdoms-, familie- og senior-/ældreboliger/plejeboliger) til udførelse i totalentreprise, hovedentreprise, storentreprise og/eller fagentreprise.

b) min. 3 referencer, der dokumenterer erfaring med bygherrerådgivning og/eller byggeledelse ved renovering af almene boliger (ungdoms-, familie- og senior-/ældreboliger/plejeboliger) til udførelse i hovedentreprise, storentreprise og/eller fagentreprise.

Referencerne må ikke være ældre end 5 år på ansøgningstidspunktet og opgaverne skal være afsluttede, dvs. at det samlede byggeri skal være afleveret iht. AB 18 § 45, AB 92/ABT93 § 28 eller ABT 18 § 43. Perioden er forlænget til 5 år på grund af de ændringer i byggetakten, Covid-19 har forårsaget og under hensyntagen til kravet om, at referencerne skal være afsluttede for at kunne opfylde mindstekravene.

Afsluttede projekter fra en rammeaftale gælder som én reference, dvs. at ansøger kan vedlægge én reference fra samme rammeaftale til opfyldelse af mindstekrav. Projektet skal være afsluttet, dvs. at byggeriet skal være gennemført aflevering iht. AB 18 § 45, AB 92/ABT93 § 28 eller ABT 18 § 43.

Hvis ansøger ikke opfylder et eller flere af de stillede krav, henledes opmærksomheden på muligheden for efter udbudslovens § 144 at støtte ansøgningen på den tekniske og faglige formåen hos andre enheder. Der skal i så fald vedlægges en støtteerklæring fra den støttende virksomhed om, at virksomheden stiller sine kompetencer og erfaringer til rådighed for ansøger.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

ABR forenklet med fravigelser og tilføjelser.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/06/2021
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 30/06/2021
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til § 3 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (tilgængelig på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klager:

Klager over udbud og beslutninger, der er omfattet af kapitel II og III i udbudsloven, som ikke angår spørgsmål om en ansøgers manglende prækvalifikation, skal i henhold til § 7, stk. 2 i lov om Klagenævnet for Udbud indgives til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (med virkning fra dagen efter dagen for offentliggørelsen).

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, når underretningen er ledsaget af en kort begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af en underretning til de berørte ansøge-re/tilbudsgivere om, at ordregiver har indgået en rammeaftale, jf. udbudslovens § 2, stk. 2, eller § 171, stk. 4, når underretningen er ledsaget af en kort begrundelse for beslutningen.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning om at videreføre kontrakten, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage er indgivet til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Hvis klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klager endvidere anføre, om der er begæret opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1 i lov om Klagenævnet for Udbud.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i pkt. VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning er tilgængelig på den i pkt. VI.4.1) anførte internet-adresse.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/05/2021

Send til en kollega

0.047