23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 086-222755
Offentliggjort
04.05.2021
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
18.06.2021 Kl. 10:00

Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=locynjwevf

Udbyder

Vejdirektoratet

Vindere

Delaftale 4 - Vejle

(19.07.2021)
Terranor A/S
Tobaksvejen 2a
2860 Søborg

Delaftale 10 - Kgs. Lyngby

(19.07.2021)
NCC Industry
Hørkær 8
2730 Herlev

Delaftale 1 - Randers

(19.07.2021)
Terranor A/S
Tobaksvejen 2a
2860 Søborg

Opdateringer

Rettelse
(01.06.2021)

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 04-06-2021
Time: 10:00
Læses:
Dato: 18-06-2021
Time: 10:00

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 04-06-2021
Time: 10:00
Læses:
Dato: 18-06-2021
Time: 10:00

Pladsmandsfunktion - Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025


Vejdirektoratet

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vejdirektoratet
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Øst
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Vibeke Fitzhugh
E-mail: vifit@vd.dk
Telefon: +45 72443333
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://vejdirektoratet.dk
Internetadresse for køberprofilen: http://vejdirektoratet.dk
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://lp.vejdirektoratet.dk/DA/vejsektor/leverandoerportal/Sider/Aktuelleudbud.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=locynjwevf
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Planlægning, anlæg og drift af statsvejnettet i Danmark

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90530000 Drift af losseplads
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 - Randers

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 080 610.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 693 535 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 387 075 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 - Skanderborg

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 080 610.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 693 535 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 387 075 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3 - Holstebro

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041 Vestjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 886 120.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 628 700 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 257 420 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 4 - Vejle

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 382 730.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 794 240 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 588 490 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 5 - Kolding

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 337 720.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 779 240 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 558 480 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 6 - Ribe

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 267 460.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 755 820 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 1 511 640 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 7 - Roskilde

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 145 140.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 1 048 380 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 2 096 760 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 8 - Ringsted

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 849 920.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 1 283 300 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 2 566 620 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 9 - Holbæk

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 788 650.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 1 262 890 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 2 525 760 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 9 - Kgs. Lyngby

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
77314000 Vedligeholdelse af arealer
90530000 Drift af losseplads
90611000 Gaderengøring
90612000 Gadefejning
90620000 Snerydning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter pladsmandsfunktion Vejdirektoratets materielgårde 2021-2025, og omfatter indkøb af driftsrelaterede vejr-afhængige ydelser og små reparationer af damprenser og lagetanke inklusiv de mest anvendte slid-/reservedele, der skal udføres hvert perioden fra 1. september til 15. maj.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 115 680.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet indeholder en option, hvorefter ordregiver, udover den egentlig estimerede værdi, kan foretage yderligere indkøb af ydelser omfattet af rammeaftalen for i alt 1 038 560 DKK. Det er ordregivers vurdering, at den anslåede værdi af rammeaftalen mest sandsynligt udgør 2 077 120 DKK i løbet af kontraktperioden. Den af ordregiver fastsatte option er alene udtryk for en nødvendig ramme for at kunne omfatte rimelige udsving som følge af usikkerheden omkring ordregivers konkrete behov for at aftage de af rammeaftalen omfattede ydelser i aftaleperioden. Denne option er indeholdt i den maksimale værdi angivet i del II.2.6), der således udgør den maksimale værdi i relation til EU-Domstolens udtalelser om maksimal værdi i dom af 19. december 2018 i sag C-216/17, Autoritá.

 

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Der stilles som økonomisk egnethedskrav, at tilbudsgivers samlede årsomsætning iht. seneste disponible regnskabsår som minimum svarer til nedenstående.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For delaftale 1 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 554 830 DKK

For delaftale 2 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 554 830 DKK

For delaftale 3 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 502 966 DKK

For delaftale 4 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 635 394 DKK

For delaftale 5 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 623 394 DKK

For delaftale 6 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 604 656 DKK

For delaftale 7 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 838 704 DKK

For delaftale 8 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 838 704 DKK

For delaftale 9 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 1 101 306 DKK

For delaftale 10 gælder:

Minimumskrav iht. senest disponible regnskabsår: 830 846 DKK.

Såfremt der afgives tilbud på flere delaftaler, skal tilbudsgiver opfylde summen af omsætningskravene for de enkelte delaftaler, der afgives tilbud på.

For konsortier gælder, at konsortiedeltagerne tilsammen skal opfylde minimumskravene. For tilbudsgivere, der baserer sig på andre økonomiske aktørers økonomiske formåen gælder, at tilbudsgiveren og den støttende enhed tilsammen skal opfylde minimumskravene.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

i) Referencer indenfor alle relevante arbejdsområder:

Der stilles som teknisk og fagligt egnethedskrav, at tilbudsgiver demonstrerer erfaring i form af referencer indenfor alle arbejdsområder, jf. nedenstående. Hver reference kan demonstrere erfaring indenfor ét eller flere af arbejdsområderne. Afgørende er, at referencerne samlet set dækker alle arbejdsområder. Referencerne skal vedrøre opgaver, der er påbegyndt eller afsluttet indenfor de seneste 3 år. Igangværende opgaver kan angives som referencer, dog skal arbejdet være påbegyndt.

ii) Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer:

Der stilles som teknisk og fagligt egnethedskrav, at tilbudsgiver som minimum råder over det nedenfor anførte antal medarbejdere (årsværk) med de anførte uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

For konsortier gælder, at konsortiedeltagerne tilsammen skal opfylde minimumskravene. For tilbudsgivere, der baserer sig på andre økonomiske aktørers tekniske og faglige formåen gælder, at tilbudsgiveren og den støttende enhed tilsammen skal opfylde minimumskravene.

i) Minimumskrav til referencer indenfor alle arbejdsområder:

Der krav om referencer indenfor følgende 3 arbejdsområder:

— Benyttelse af læssemaskine eller tilsvarende

— Pedelarbejde indenfor vejservice

— Drift og vedligeholdelse af materielgårde, genbrugspladser eller lignende.

ii) Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer:

Tilbudsgiver skal råde over mindst følgende antal medarbejdere, uanset antal delaftaler der bydes på, med nedenstående uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer:

1 pladsmand med mindst 3 års erfaring med følgende aktiviteter:

— Renholdelse af rastepladser, materielgårde og/eller genbrugspladser, herunder vintertjeneste

— Småreparation af damprenser eller tilsvarende, såsom skift af slanger, lanser, pistolgreb og dyser

— Småreparation af lagetank eller tilsvarende, såsom skift af slanger, koblinger, spændbånd og stik.

Pladsmanden skal være i besiddelse af et gyldigt certifikat til teleskoplæsser.

 

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Udbudsmaterialet indeholder en arbejdsklausul iht. ILO-konvention nr. 94.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 04/06/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 04/06/2021
Tidspunkt: 10:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være adgang ved tilbudsåbning.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Tilbud skal afgives på dansk.

Følgende dokumenter kan afgives – eller indeholde oplysninger – på dansk, svensk, norsk, tysk eller engelsk:

— Dokumenter med oplysninger vedr. økonomisk og finansiel formåen

— Dokumenter med oplysning om teknisk og faglig formåen.

Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, BUT, afsnit 4.

Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført i I.3), under aktuelle udbud.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Dahlerups Pakhus Langelinie Allé 17
By: København Ø
Postnummer: 2100
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Der er intet mæglingsorgan i Danmark
By: NA
Land: Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Frister for og procedurer for klager fremgår af "Lov om Klagenævnet for Udbud", lov nr. 492 af 12. maj 2010, med efterfølgende ændringer, sidst lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016.

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 2.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning om kontraktensvidereførelse, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail adresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/04/2021

Send til en kollega

0.265