23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 074-188761
Offentliggjort
16.04.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Rudersdal Kommune

Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune


Rudersdal Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rudersdal Kommune
CVR-nummer: 29188378
Postadresse: Øverødvej 2
By: Holte
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 2840
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorte Lykke Hvid-Jacobsen
E-mail: dhj@ramboll.dk
Telefon: +45 51611354
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/aae5ca00-e0cd-493c-92a9-d715e592f403/homepage
I.4)</span>Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Indsamling og transport af storskrald og haveaffald i Rudersdal Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 20 976 484.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Indsamling og transport af haveaffald i Rudersdal Kommune

Delkontraktnr.: Delkontrakt 1 Indsamling og transport af haveaffald i Rudersdal Kommune
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Rudersdal Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af haveaffald og storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune.

Kommunale institutioner kan benytte haveaffaldsordningen og storskraldsordningen på samme vilkår som private husstande.

Delkontrakt 1 omfatter indsamling og transport af haveaffald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang ugentligt i perioden 1. april til 30. november.

Delkontrakt 2 omfatter indsamling og transport af storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang hver måned i hhv. februar, april, juni, august, oktober og december måned.

Arbejdet udføres som 2 selvstændige tjenesteydelser, som begge kontraktstyres af Rudersdal Kommune.

Der kan således bydes på delkontrakt 1: Indsamling af haveaffald eller delkontrakt 2: Indsamling af storskrald. Tilbudsgiver kan også vælge at byde på begge kontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsning og service / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Indsamling og transport af storskrald i Rudersdal Kommune

Delkontraktnr.: Delkontrakt 2 Indsamling og transport af storskrald i Rudersdal Kommune
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Rudersdal Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende udbud vedrører indsamling og transport af haveaffald og storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune.

Kommunale institutioner kan benytte haveaffaldsordningen og storskraldsordningen på samme vilkår som private husstande.

Delkontrakt 1 omfatter indsamling og transport af haveaffald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang ugentligt i perioden 1. april til 30. november.

Delkontrakt 2 omfatter indsamling og transport af storskrald fra tilmeldte ejendomme i Rudersdal Kommune. Indsamlingen foretages 1 gang hver måned i hhv. februar, april, juni, august, oktober og december måned.

Arbejdet udføres som 2 selvstændige tjenesteydelser, som begge kontraktstyres af Rudersdal Kommune.

Der kan således bydes på delkontrakt 1: Indsamling af haveaffald eller delkontrakt 2: Indsamling af storskrald. Tilbudsgiver kan også vælge at byde på begge kontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsning og service / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 223-548588
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Kontrakt 1 Indsamling og transport af haveaffald
Betegnelse:

Indsamling og transport af haveaffald

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
18/02/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Remondis A/S
CVR-nummer: 19010007
Postadresse: Abelager 16
By: Brøndby
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2605
Land: Danmark
E-mail: remondis@remondis.dk
Telefon: +45 43631828
Internetadresse: www.remondis.dk
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 7 200 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 18 595 984.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: Kontrakt 2 Indsamling og transport af storskrald
Betegnelse:

Indsamling og transport af storskrald

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
16/03/2021
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: City Container CPH A/S
CVR-nummer: 26283647
Postadresse: Stensøvej 2
By: Lynge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3540
Land: Danmark
E-mail: udbud@citycontainercph.dk
Telefon: +45 54553868
Internetadresse: www.citycontainercph.dk
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 2 400 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 380 500.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/04/2021

Send til en kollega

0.047