23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 010-020419
Offentliggjort
15.01.2021
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Anmodning om deltagelse

Til
05.02.2021 Kl. 10:00

Addresse
https://permalink.mercell.com/143881005.aspx

Udbyder

VandCenter Syd a/s

Smedeentreprise for renovering af pumpestationer for VandCenter Syd


VandCenter Syd a/s

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: VandCenter Syd a/s
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Knudsen
E-mail: ak@vandcenter.dk
Telefon: +45 40808402
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vandcenter.dk/
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
I.6) Hovedaktivitet
Vand

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Smedeentreprise for renovering af pumpestationer for VandCenter Syd (prækvalifikation)

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
42122000 Pumper
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet vedrører smedeentreprisen på en række pumpestationsrenoveringer for VandCenter Syd, som er planlagt til udførelse i løbet af 2021. I smedeentreprisen indgår en række leverancer og arbejder i forbindelse med installation af materiel i pumpestationsrenoveringerne, som er specificeret i udbudsmaterialet.

Tryk her https://permalink.mercell.com/143881005.aspx

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44115200 Vvs-artikler
50511100 Reparation og vedligeholdelse af væskepumper
50512000 Reparation og vedligeholdelse af ventiler
71550000 Smedearbejder
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031 Fyn
Hovedudførelsessted:

 

Odense

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet vedrører smedeentreprisen på en række pumpestationsrenoveringer for VandCenter Syd, som er planlagt til udførelse i løbet af 2021. I smedeentreprisen indgår en række leverancer og arbejder i forbindelse med installation af materiel i pumpestationsrenoveringerne, som er specificeret i udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 9
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

— Referencer: At ansøger har et stort antal relevante referencer og i hvilken grad de omfangsmæssigt er tilsvarende den udbudte opgave fra ordregiver.

— CV'er for nøglemedarbejderne, der skal udarbejde pumpedimensioneringer samt CFD-visualisering for brønde: Graden af erfaring med at foretage pumpedimensioneringer af samme type som ved pumpestationerne i dette udbud. Graden af erfaring med at udarbejde CFD-visualisering i relevant IT-system på baggrund af den udarbejdede case for pumpestationen - Nordmarksvej 46. For betingelser se 6.0, pst. Plastbrønd, plastarbejde og indsatse. Smedeentreprenøren udfører analysen og præsenterer hvorledes der er valgt indsats og pumper der fungere optimalt for pumpestationen.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Egenkapital

- Erhvervsansvarsforsikring.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

— Positiv egenkapital i hvert af de 3 seneste afsluttede regnskabsår

— Gældende erhvervsansvarsforsikring.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

- Referencer

- CV'er

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Ansøger skal fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter, der omfatter renovering af pumpestationer, som i omfang svarer til det udbudte i denne opgave. Referencerne skal indeholde en beskrivelse af opgavens omfang og løsning, herunder periode for projektet samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.

CV'er for nøglemedarbejdere der skal udarbejde pumpedimensioneringer samt CFD-visualisering for brønde.

 

III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

 

Indtil aflevering har fundet sted, skal den stillede sikkerhed svare til 15 % af entreprisesummen uden moms.

 

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

 

Fremgår af kontraktudkast og tilhørende AB-udkast.

 

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 05/02/2021
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Jf. udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 1-7 anvender ordregiver følgende frivillige udelukkelsesgrunde i forbindelse med dette udbud:

— Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige regler

— Konkurs eller anden form for insolvens- eller likvidationsbehandling

— Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af erhvervet, der sår tvivl om virksomhedens integritet

— Konkurrencefordrejende aftale

— Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt

— Uretmæssigt forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces

— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige under 100 000 DKK.

Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere er i dette udbud tilstrækkelig dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende og årsrapporter er tilstrækkelig dokumentation for økonomisk formåen. Referencelisten fra ESPD'et og CV'er betragtes som endelig dokumentation

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/01/2021

Send til en kollega

0.047