Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
Udbyder
VandCenter Syd a/s
Smedeentreprise for renovering af pumpestationer for VandCenter Syd
VandCenter Syd a/s
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 17414003
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anders Knudsen
E-mail: ak@vandcenter.dk
Telefon: +45 40808402
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vandcenter.dk/
Del II: Genstand
Smedeentreprise for renovering af pumpestationer for VandCenter Syd (prækvalifikation)
Udbuddet vedrører smedeentreprisen på en række pumpestationsrenoveringer for VandCenter Syd, som er planlagt til udførelse i løbet af 2021. I smedeentreprisen indgår en række leverancer og arbejder i forbindelse med installation af materiel i pumpestationsrenoveringerne, som er specificeret i udbudsmaterialet.
Tryk her https://permalink.mercell.com/143881005.aspx
Odense
Udbuddet vedrører smedeentreprisen på en række pumpestationsrenoveringer for VandCenter Syd, som er planlagt til udførelse i løbet af 2021. I smedeentreprisen indgår en række leverancer og arbejder i forbindelse med installation af materiel i pumpestationsrenoveringerne, som er specificeret i udbudsmaterialet.
— Referencer: At ansøger har et stort antal relevante referencer og i hvilken grad de omfangsmæssigt er tilsvarende den udbudte opgave fra ordregiver.
— CV'er for nøglemedarbejderne, der skal udarbejde pumpedimensioneringer samt CFD-visualisering for brønde: Graden af erfaring med at foretage pumpedimensioneringer af samme type som ved pumpestationerne i dette udbud. Graden af erfaring med at udarbejde CFD-visualisering i relevant IT-system på baggrund af den udarbejdede case for pumpestationen - Nordmarksvej 46. For betingelser se 6.0, pst. Plastbrønd, plastarbejde og indsatse. Smedeentreprenøren udfører analysen og præsenterer hvorledes der er valgt indsats og pumper der fungere optimalt for pumpestationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Egenkapital
- Erhvervsansvarsforsikring.
— Positiv egenkapital i hvert af de 3 seneste afsluttede regnskabsår
— Gældende erhvervsansvarsforsikring.
- Referencer
- CV'er
Ansøger skal fremvise minimum 2 referencer fra lignende projekter, der omfatter renovering af pumpestationer, som i omfang svarer til det udbudte i denne opgave. Referencerne skal indeholde en beskrivelse af opgavens omfang og løsning, herunder periode for projektet samt kontaktoplysninger på referencen (navn, telefonnummer og kontaktperson). Referencerne må maksimalt være 3 år gamle.
CV'er for nøglemedarbejdere der skal udarbejde pumpedimensioneringer samt CFD-visualisering for brønde.
Indtil aflevering har fundet sted, skal den stillede sikkerhed svare til 15 % af entreprisesummen uden moms.
Fremgår af kontraktudkast og tilhørende AB-udkast.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1., nr. 1-7 anvender ordregiver følgende frivillige udelukkelsesgrunde i forbindelse med dette udbud:
— Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige regler
— Konkurs eller anden form for insolvens- eller likvidationsbehandling
— Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udførelse af erhvervet, der sår tvivl om virksomhedens integritet
— Konkurrencefordrejende aftale
— Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt
— Uretmæssigt forsøg på at påvirke ordregiverens beslutningsproces
— Ubetalt forfalden gæld til det offentlige under 100 000 DKK.
Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere er i dette udbud tilstrækkelig dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundende og årsrapporter er tilstrækkelig dokumentation for økonomisk formåen. Referencelisten fra ESPD'et og CV'er betragtes som endelig dokumentation
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk