Fakta om udbudet
Udbyder
Guldborgsund Spildevand A/S
Udbud af tømning af bundfældningstanke
Guldborgsund Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32559824
Postadresse: Gaabensevej 116
By: Nykøbing F
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Olsen
E-mail: Mpo@horten.dk
Telefon: +45 52344190
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/157bc23a-c8cb-4acf-8926-b5bf8aaa8b4b/homepage
Del II: Genstand
Udbud af tømning af bundfældningstanke
Guldborgsund Spildevand A/S (herefter "Ordregiver") gennemførte dette udbud for at identificere den virksomhed (herefter "Leverandøren"), som skulle varetage
i) tømning af bundfældningstanke (septiktanke, trixtanke og lignende) i Guldborgsund Kommune, samt
ii) administration af tømningsordningen.
Den udbudte kontrakt omfatter årlig tømning af ca. 3 524 tanke, der geografisk opdeles efter kommunegrænserne fra de tidligere kommuner Nykøbing F., Nørre Alslev, Nysted, Sakskøbing, Stubbekøbing og Sydfalster, dvs. de 6 oplande.
Guldborgsund Kommune
Guldborgsund Spildevand A/S (herefter "Ordregiver") gennemførte dette udbud for at identificere den virksomhed (herefter "Leverandøren"), som skulle varetage
i) tømning af bundfældningstanke (septiktanke, trixtanke og lignende) i Guldborgsund Kommune, samt
ii) administration af tømningsordningen.
Den udbudte kontrakt omfatter årlig tømning af ca. 3 524 tanke, der geografisk opdeles efter kommunegrænserne fra de tidligere kommuner Nykøbing F., Nørre Alslev, Nysted, Sakskøbing, Stubbekøbing og Sydfalster, dvs. de 6 oplande, se arbejdsbeskrivelsens afsnit 2.
Dokumentet "Arbejdsbeskrivelse" med bilag indeholder en udførlig beskrivelse af de opgaver, som er omfattet af den udbudte kontrakt.
Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49, stk. 2, overvejet en opdeling i delkontrakter, men har vurderet, at der vil være en række vanskelige og økonomisk fordyrende grænseflader forbundet med en opdeling af kontrakten.
Ordregiver kan forlænge kontraktens løbetid med 3 gange 24 måneder. Den maksimale kontraktperiode er således otte (8) år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
CVR-nummer: 12510675
Postadresse: Teknikvej 36
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Følgende punkter i ESPD'et skal udfyldes:
Del III: (alle punkter):
A: Grunde vedrørende straffedomme
B: Grunde, der vedrører skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger
C: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.
Bemærk: Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens § § 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Tilsvarende vil tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, nr. 1-6, blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for, at tilbudsgiveren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Dokumentation: Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af tilbuddet) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde.
Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt efter 1. oktober 2020.
Ad V.2.4): Laveste/højeste bud er den årlige tilbudte pris.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk