Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Vask af hjemmeboende borgeres tøj i Horsens Kommune
Horsens Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189889
Postadresse: Rådhustorvet 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
E-mail: udbud@fikm.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.horsens.dk
Del II: Genstand
Vask af hjemmeboende borgeres tøj i Horsens Kommune
Udbuddet dækker en rammeaftale med 1 eller 2 leverandører af tøjvask for hjemmeboende borgere, inkl. afhentning og levering.
Samlet værdi angivet i II.1.7) er et estimat ud fra kontraktløbetid på 6 år.
Horsens Kommune
Udbuddet omfatter indgåelse af aftale med 1 eller 2 leverandører af tøjvask for hjemmeboende borgere.
Heri indgår afhentning, transport, sortering, vask, pakning, og aflevering af vasketøjet hjemme ved borgerne.
I løbet af udbudsproceduren vil spørgsmål/svar og evt. øvrige supplerende oplysninger blive offentliggjort i TrueTender.
Rammeaftalen indeholder en generel opsigelsesadgang, men forventes at have en løbetid på 6 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om tøjvask for borgere hjemmeboende i Horsens Kommune - leverandør 1
CVR-nummer: 16963038
Postadresse: Lille Grundet Hulvej 10
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om tøjvask for borgere hjemmeboende i Horsens Kommune - leverandør 2
CVR-nummer: 27339506
Postadresse: Tobaksvejen 22
By: Søborg
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2860
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Den anførte kontraktværdi for de 2 kontrahenter er estimeret ud fra en aftaleperiode på 6 år og en ligelig fordeling af omsætning blandt de 2. Den faktiske fordeling mellem de 2 kontrahenter afhænger af borgernes valg af leverandør.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://naevneneshus.dk
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk