23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 129-238457
Offentliggjort
10.07.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
10.08.2015 Kl. 12:00

Addresse
Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

Udbyder

Hammel Fjernvarme

Vindere

(20.07.2016)
Diehl Metering
Glentevej 1
6705 Esbjerg Ø

Udbud af varmemålere samt etablering af fjernaflæsningssystem


Hammel Fjernvarme

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Varer

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Hammel Fjernvarme A.m.b.a.
Irlandsvej 6
Att: Niels Nordal Haugaard
8450 Hammel
DANMARK
Telefon: +45 27227020
Mailadresse: nh@hammelfjernvarme.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.hammelfjernvarme.dk

Yderligere oplysninger fås her: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://www.dfp.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Dansk Fjernvarmes Projektselskab, DFP
Merkurvej 7
Att: Henrik Andersen
6000 Kolding
DANMARK
Telefon: +45 76308000
Mailadresse: ha@dfp.dk
Internetadresse: http://dfp.dk

I.2) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Udbud af varmemålere samt etablering af fjernaflæsningssystem.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hammel.

NUTS-kode DK042

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Prækvalifikation til at angive tilbud på leverance omfattende i hovedtræk. Levering af ca. 3 000 varmemålere samt ombygning og genanvendelse af ca. 1 000 eksisterende målere, suppleret med lækmålere. Fjernaflæsesningsnetværk til opsamling og transport af data fra samtlige målere, timeværdier og kommunikation med forbrugerafregningssystemet.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

09320000 - KA01

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
— Levering af ca. 3 000 fjernvarmemålere samt, ombygning og genanvendelse af ca. 1 000 eksisterende målere
— Lækage målere for samtlige installationer
— Etablering af fjernaflæsningnetværk
— Databehandlingssystem til håndtering af aflæsninger af timeværdier, og kommunikation med forbrugerafregningssystem.
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 6 000 000 og 9 000 000 DKK
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Påbegyndelse 22.11.2015 Færdiggørelse 22.6.2018

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Der vil i udbudsmaterialet blive bedt om sikkerhedsstillelser i henhold til AB92.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betalingsbetingelser fastlægges i udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Leverencen tildeles en økonomisk aktør.
III.1.4) Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Oplysninger om selskabsform, ejerforhold, CVR nr., antal ansatte i den danske organisation
— Serviceattest fra Erhvervsstyrelsen
— Navn, adresse, e-mail og telefon på kontaktperson.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Seneste godkendte regnskab
Sammenstilling af de seneste 3 års nøgletal for:
— resultat
— omsætning
— soliditetsgrad (Soliditetsgrad: Egenkapital/aktiver i alt * 100)
— overskudsgrad (Overskudsgrad: Resultat før finansielle poster/omsætning * 100).
Omsætning indenfor området fjernvarmemålere og fjernaflæsning.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Produktbeskrivelse for relevante produkter
— Service- og support organisation skal være placeret i Danmark og support skal foregå på dansk
— Beskrivelse af service- og supportorganisation
— Oplysning om kvalitetssikringssystem.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Begrænset
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
10.8.2015 - 12:00
IV.3.5) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.7.2015
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|