Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/275ee999-5827-4edd-9568-bc71e377f130/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/275ee999-5827-4edd-9568-bc71e377f130/homepage
Udbyder
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Rammeaftaler om rådgivning ifm. bylivsaktiviteter (tilbudsindhentning)
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Bergholt Sommer
E-mail: ase@bechbruun.com
Telefon: +45 72273361
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/275ee999-5827-4edd-9568-bc71e377f130/homepage
Del II: Genstand
Rammeaftaler om rådgivning ifm. bylivsaktiviteter (tilbudsindhentning)
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger, ønsker at understøtte realiseringen af visionen og delstrategierne for de enkelte byområder gennem aktiviteter og initiativer, som skaber byliv og fællesskab i områderne, og som motiverer eksisterende og kommende grundejere og øvrige interessenter til at engagere sig i områdets udvikling.
I denne forbindelse ønsker Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger at indgå rammeaftaler med op til 3 aktører, som kan bistå Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger med at udvikle og facilitere disse aktiviteter.
Tilbudsindhentningen gennemføres som en tilbudsindhentning uden klar grænseoverskridende interesse efter udbudslovens afsnit V. De øvrige regler i udbudsloven finder ikke anvendelse i forbindelse med denne tilbudsindhentning. Offentliggørelse af nærværende udbudsbekendtgørelse beror således også alene på et ønske om frivillig forudgående gennemsigtighed og åben konkurrence.
Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger arbejder med de store byudviklingsområder i Aarhus Kommune: Aarhus Ø, Godsbanearealerne, Amtssygehuset, Lisbjerg og Sydhavnskvarteret. Herudover udvikles også en række mindre områder/ ejendomme, som ejes af Aarhus Kommune.
Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger ønsker at understøtte realiseringen af visionen og delstrategierne for de enkelte områder gennem aktiviteter og initiativer, som skaber byliv og fællesskab i områderne, og som motiverer eksisterende og kommende grundejere og øvrige interessenter til at engagere sig i områdets udvikling.
I denne forbindelse ønsker Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger at indgå rammeaftaler med op til 3 aktører, som kan bistå Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger med at udvikle og facilitere disse aktiviteter.
Aktørerne skal arbejde med en strategisk udvikling af midlertidige aktiviteter i samarbejde med Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger. Aktørerne skal tillige facilitere disse i samarbejde med private aktører, bydelsforeninger, borgere og brugere mv. Det kan fx være kreative og kulturelle aktiviteter, enkeltstående events eller aktiviteter, der skal overgå til en permanent funktion.
Der aftales en konkret økonomisk og tidsmæssig ramme for hvert projekt.
Rammeaftalen har en varighed på 2 år med en frivillig option for Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger på forlængelse i yderligere 1 år.
Den forventede omsætning på rammeaftalerne i kontraktperioden estimeres til samlet 750 000 DKK.
Kontrakten er imidlertid ikke eksklusiv hverken for den enkelte rammeaftaleholder eller for de 3 rammeaftaleholdere tilsammen. Tilbudsgiverne er således ikke garanteret en minimumsomsætning, såfremt de opnår tildeling af en rammeaftale.
Tilbudsindhentningen gennemføres som en tilbudsindhentning uden klar grænseoverskridende interesse efter udbudslovens afsnit V. De øvrige regler i udbudsloven finder ikke anvendelse i forbindelse med denne tilbudsindhentning. Offentliggørelse af nærværende udbudsbekendtgørelse beror således også alene på et ønske om frivillig forudgående gennemsigtighed og åben konkurrence.
Ordregiver har mulighed for forlængelse med 1 yderligere år.
Ordregiver har mulighed for forlængelse med 1 yderligere år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der stilles ikke krav til tilbudsgivers økonomiske/finansielle kapacitet.
Tilbudsgiver skal fremlægge mindst 3 referencer fra de seneste 3 år af relevans i forhold til opgaverne omfattet af rammeaftalen. Referencerne skal vedrøre strategisk udvikling af midlertidige aktiviteter eller facilitering af midlertidige aktiviteter i samarbejde med private aktører, bydelsforeninger, borgere og brugere eller lignende. Det kan fx være kreative og kulturelle aktiviteter, enkeltstående events eller aktiviteter, der skal overgå til en permanent funktion.
Tilbudsgiver skal fremlægge mindst 3 referencer fra de seneste 3 år af relevans i forhold til opgaverne omfattet af rammeaftalen, jf. ovenfor.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningnen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk