23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 185-446784
Offentliggjort
23.09.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
22.10.2020 Kl. 11:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a9635f7b-9634-407d-85df-551e1e665ced/homepage

Udbyder

Kolding Kommune

Vindere

Rent træ

(09.12.2020)
Norrecco A/S
København

Papir, bøger og pap

(09.12.2020)
RagnSells Danmark A/S
Næstved

Vinduer og døre

(09.12.2020)
RGS Nordic A/S
Kolding

Husholdningsglas og isomix

(09.12.2020)
Danbørs A/S
Søborg

Stort brændbart til sortering

(09.12.2020)
RGS Nordic A/S
Kolding

Gips

(09.12.2020)
Marius Pedersen A/S
Ferritslev

Jord

(09.12.2020)
Norrecco A/S
København

Haveaffald

(09.12.2020)
RGS Nordic A/S
Kolding

Beton, tegl og murbrokker

(09.12.2020)
RGS Nordic A/S
Kolding

Imprægneret træ

(09.12.2020)
Meldgaard Miljø A/S
Aabenraa

Behandling og afsætning af affald fra genbrugspladser i Kolding Kommune


Kolding Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Kolding Kommune
CVR-nummer: 29 18 98 97
Postadresse: Nytorv 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Dennis Tranholm Jensen
E-mail: deje@cowi.com
Telefon: +45 51243591

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a9635f7b-9634-407d-85df-551e1e665ced/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a9635f7b-9634-407d-85df-551e1e665ced/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a9635f7b-9634-407d-85df-551e1e665ced/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/a9635f7b-9634-407d-85df-551e1e665ced/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på behandling og afsætning af affald fra genbrugspladser i Kolding Kommune

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Kolding Kommune udbyder hermed behandling og afsætning af 13 affaldsfraktioner fra kommunens genbrugspladser i offentligt EU udbud. Udbuddet er opdelt i 10 selvstændige delopgaver. Entreprenøren skal afgive separat bud på hver delopgave. Der kan bydes på én eller flere delopgaver. Udbuddet opdeles i følgende delopgaver:

1) Beton, tegl og mursten

2) Jord

3) Stort brændbart til sortering

4) Vinduer og døre

5) Gips

6) Husholdningsglas og isomix

7) Papir, bøger og pap

8) Rent træ

9) Imprægneret træ

10) Have- og parkaffald.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 20 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Beton, tegl og murbrokker

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde beton, tegl og murbrokker der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 10 824 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af beton, tegl og murbrokker fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Jord

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde jord der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 6 456 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af beton, tegl og murbrokker fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Stort brændbart til sortering

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter sortering, afsætning af frasorterede fraktioner samt omlastning og transport af forbrændingsresten til Energnist Kolding af det stort brændbare affald, der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 1 184 ton pr. år.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Vinduer og døre

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter sortering og afsætning af de vinduer og døre der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 391 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af usorterede vinduer med glas og ramme samt døre, både med og uden glas, fra erhverv og private. Affaldsfraktionen er ikke screenet for PCB og kan derfor indeholde dette.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 750 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Gips

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde gips og gipsplader der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 654 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af gipsholdigt affald fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Husholdningsglas og isomix

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde husholdningsglas og isomix der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser og miljøstationer, i alt ca. 1 714 ton husholdningsglas pr. år og ca. 185 ton isomix pr. år. Husholdningsglas vil bestå af blandet glas og flasker fra genbrugspladser og miljøstationer. Isomix vil bestå af planglas og autoruder modtaget på genbrugspladserne. Husholdningsglas holdes adskilt fra isomix fraktionen.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Papir, bøger og pap

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde papir, bøger og pap der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser og miljøstationer, i alt ca. 2 203 ton papir pr. år, 78 ton bøger pr. år og 1 168 ton pap pr. år. Affaldsfraktionen vil stamme fra erhverv og private. Affaldsfraktionen holdes og leveres adskilt i delfraktionerne papir, bøger og pap.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Rent træ

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter behandling og afsætning af den mængde rent træ der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 5 036 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af rent træ fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Imprægneret træ

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde imprægneret træ der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 2 388 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af imprægneret træ fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 700 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Have- og parkaffald

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90513000 Affaldsbehandling og bortskaffelse af ufarligt affald
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Kolding Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Opgaven omfatter forbehandling og afsætning af den mængde have- og parkaffald der modtages på Kolding Kommunes genbrugspladser, i alt ca. 11 627 ton pr. år. Affaldsfraktionen vil bestå af have- og parkaffald fra erhverv og private.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kolding Kommune har option på at forlænge delopgaverne individuelt på uændrede vilkår, i et vilkårligt antal måneder i op til 2 år frem til den 30. november 2024. Meddelelse om forlængelse vil blive meddelt entreprenøren senest 3 måneder før kontraktudløb.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Som option skal der afgives en pris for levering af borgerkompost til genbrugspladserne ca. 1 120 ton pr. år.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Entreprenøren skal i ESPD angive følgende minimumskrav til entreprenørens økonomiske og finansielle formåen.

- som minimum give oplysninger om økonomiske nøgletal (omsætning, resultat før skat, egenkapital) samt soliditetsgrad for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Det er et mindstekrav, at:

- entreprenøren har et positivt resultat beregnet som et gennemsnit over de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller at entreprenøren har haft en positiv egenkapital hver af de seneste 3 regnskabsår.

- entreprenøren har en soliditetsgrad på mindst 10 % i det seneste afsluttede årsregnskab.

Entreprenører, som har en gyldig grund til ikke at dokumentere mindstekravets opfyldelse (fx hvis virksomheden ikke har eksisteret i 3 år) skal ved bank- eller revisorerklæring, eller på anden måde betryggende måde dokumentere, at have den fornødne økonomiske og finansielle formåen til at varetage den tilbudte kontrakt.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Entreprenøren skal i ESPD’en erklære, at entreprenøren i løbet af de seneste 3 år har behandlet sammenligneligt affald som indeholdt i hver af de delopgaver, der bydes på.

Mængden af det behandlede affald skal minimum være på 50 % af den estimerede årlige mængde for hver delopgave.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 22/10/2020
Tidspunkt: 11:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 22/10/2020
Tidspunkt: 11:00
Sted:

 

Ethics

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/09/2020

Send til en kollega

0.094