23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 158-386394
Offentliggjort
17.08.2020
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Odense Kommune

Genudbud af vintertjeneste


Odense Kommune

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2020/S 134-329965)

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odense Kommune
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Kehlet Andersen
E-mail: stkan@odense.dk
Telefon: +45 65512050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Genudbud af vintertjeneste

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste på vejnettet i Odense Kommune.

Udbuddet omfatter vintertjeneste på 3 hovedområder, med samlet 61 delaftaler, der hver indeholder én eller flere ruter.

1) Hovedområde - Kørebaner:

- Klasse 1 veje der omfatter saltning og snerydning af kørebaner på kl. 1 veje samt saltning og snerydning af kørebaner på visse kl. 3 veje.

- Klasse 2 veje der omfatter saltning af kørebaner på kl. 2 veje.

- Klasse 3 og 4 veje der snerydning og saltning af kl. 3 og 4 veje samt snerydning af kl. 2 ve-je. Omfatter ligeledes saltning af P-pladser.

2) Hovedområde - Cykelstier:

- Omfatter saltning og snerydning af cykelstier.

3) Hovedområde – Fortove, stier og pladser:

- Omfatter saltning og snerydning af fortove, stier og pladser i centrum + Odense Letbanes stationer inden for centrum.

- Omfatter grusning af fortove, stier og pladser uden for centrum.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/08/2020
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 134-329965

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: IV.2.2)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 12/08/2020
Tidspunkt: 23:59
Læses:
Dato: 18/08/2020
Tidspunkt: 23:59
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

På baggrund af fejl i tilbudsliste har ordregiver valgt at forlænge tilbudsfristen til tirsdag d. 18. august 2020 kl. 23.59.

Fejl i tilbudslisten for delaftale 501, fane ”Tilbudsliste Rute F1-01 bro”, linje 1.02.02 udkaldshonorar – 1 redskabsbærer.

Der er tale om manglende angivelse af estimeret antal enheder. Ordregivers estimerede antal enheder = 75.

Fejlen er nu rettet i tilbudslisten og ordregiver har uploadet en ny tilbudsliste.

Såfremt tilbudsgiver allerede har afgivet tilbud på delaftale 501, vil den afgivne pris for udkaldshonorar blive ganget med det estimerede antal enheder = 75, således der opnås korrekt evalueringsteknisk sum.

Ønsker tilbudsgiver at afgive tilbuddet på ny, er dette også muligt.

Har tilbudsgiver endnu ikke afgivet tilbud, hentes den korrekte tilbudsliste (med angivelse af antal enheder), og tilbud indsendes som normalt.

Opstår der i forbindelse med tilbudsafgivelse tekniske problemer, rettes henvendelse til Ethics teknisk support på tlf. 70227007.

Send til en kollega

0.047