Fakta om udbudet
Udbyder
AffaldVarme Aarhus Energi A/S
Levering af trykpartarbejder til Energiproduktion-AffaldsCenter Aarhus og Energiprodution-Biomassefyret Kraftvarmeværk (Ølstedvej, Lisbjerg)
AffaldVarme Aarhus Energi A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 40844260
Postadresse: Ølstedvej 20, Lisbjerg
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Neergaard
E-mail: vhc@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://affaldvarme.aarhus.dk/
CVR-nummer: 30536142
Postadresse: Ølstedvej 20, Lisbjerg
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Neergaard
E-mail: vhc@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://bkvv.dk/
Del II: Genstand
Levering af trykpartarbejder til Energiproduktion-AffaldsCenter Aarhus og Energiprodution-Biomassefyret Kraftvarmeværk (Ølstedvej, Lisbjerg)
Udbuddet vedrører udførelse af trykpartarbejder (smede-/svejseopgaver med tilhørende wps mv.) for Energiproduktion-AffaldsCenter Aarhus (herefter benævnt: ”Energiproduktion-ACA”) og Energiproduktion-Biomassefyret Kraftvarmeværk (herefter benævnt: ”Energiproduktion-BKVV”).
Udbuddet vedrører udførelse af trykpartsarbejder i forbindelse med løbende reparation og vedligehold, typisk i forbindelse med revisioner og ved havarier.
Udførelse af trykpartsarbejder i forbindelse med renovering/nyanlæg er således ikke en del af den udbudte opgave.
Udbuddet omfatter såvel planlagte som akutte opgaver, herunder udkald udenfor normal arbejdstid.
Trykpartsarbejder for/på Energiproduktion-ACA (AffaldVarme Aarhus Energi A/S, CVR-nr.: 40844260)
Ølstedvej 20, Lisbjerg, 8200 Aarhus N
Trykpartsarbejder for/på Energiproduktion-ACA (AffaldVarme Aarhus Energi A/S, CVR-nr.: 40844260).
Trykpartsarbejder for/på Energiproduktion-BKVV AffaldVarme Aarhus Biomasse A/S, CVR-nr.: 30536142)
Ølstedvej 20, Lisbjerg, 8200 Aarhus N
Trykpartsarbejder for/på Energiproduktion-BKVV AffaldVarme Aarhus Biomasse A/S, CVR-nr.: 30536142).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Energiproduktion-ACA
CVR-nummer: 39134268
Postadresse: Fuglesangsalle 16
By: Vejen
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Energiproduktion-BKVV
CVR-nummer: 39134268
Postadresse: Fuglesangsalle 16
By: Vejen
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6600
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde iht. dansk ret gælder også følgende øvrige udelukkelsesgrunde:
— har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område,
— er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likviditetsbehandling,
— Ordregiver kan påvise, der i forbindelse med udøvelse af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgers integritet,
— Ordregiver har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning,
— Ordregiver kan påvise, der væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt,
— Ordregiver kan påvise, der uretmæssigt har forsøgt at påvirke Ordregivers beslutningsproces, hvis ansøger har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøger groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger.
Til dokumentation for overholdelse af kravene ift. udelukkelsesgrunde skal ansøger/tilbudsgiver, når Udbyder anmoder herom, fremlægge følgende: en serviceattest (inkl. Politiets logo) der er maksimum 12 måneder gammel. Såfremt ansøgningen er afgivet fra ansøgere/tilbudsgivere/leverandører, der er udenlandske og hjemmehørende i EU, indhentes der dokumentation i henhold til E-Certis. Såfremt ansøgningen er afgivet fra ansøgere/tilbudsgivere/leverandører, der er udenlandske og ikke hjemmehørende i EU, anvendes fremgangsmåden i udbudslovens § 153.
Til dokumentation for overholdelse af mindstekravene til egnethed skal ansøger/tilbudsgiver, når Udbyder anmoder herom, fremlægge følgende:
Dokumentation ift. økonomisk og finansiel formåen: Ansøgers/tilbudsgivers årsregnskaber eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis offentliggørelse af årsregnskaber er lovpligtigt i det land, hvor ansøger/tilbudsgiver er etableret. Ansøger/tilbudsgiver kan godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som Udbyder vurderer passende, hvis ansøgeren/tilbudsgiveren af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge de dokumenter, som Udbyder forlanger.
Dokumentation ift. teknisk og/eller faglig kapacitet: Referencelisten fra ESPD betragtes som endelig dokumentation. Der vil således ikke blive indhentet yderligere dokumentation for referencerne. Udbyder forbeholder sig ret til at kontakte de oplyste referencer.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk