Fakta om udbudet
Udbyder
Hillerød Kommune
Vandløb - drift og vedligehold
Hillerød Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 2918 9366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mai Sloth
E-mail: misl@niras.dk
Telefon: +45 26631459
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124754826.aspx
Del II: Genstand
Vandløb - drift og vedligehold
Hillerød Kommune udbyder hermed kontrakt vedr. vedligeholdelse af vandløb.
Udbuddet vedrører:
— Drift og vedligeholdelse af vandløb. Den årlige økonomi vil forventeligt andrage ca. 1.5 mio. DKK ekskl. moms. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. januar 2021 til og med 31. december 2026. Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Der indgår ikke overtagelse af materiel i entreprisen.
Hillerød Kommune udbyder hermed kontrakt vedr. vedligeholdelse af vandløb.
Udbuddet vedrører:
— Drift og vedligeholdelse af vandløb. Den årlige økonomi vil forventeligt andrage ca. 1.5 mio. DKK ekskl. moms. Der indgås kontrakt med én leverandør.
Kontraktperioden er fra 1. januar 2021 til og med 31. december 2026. Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Der indgår ikke overtagelse af materiel i entreprisen.
Ordregiver har option på forlængelse af kontrakten på samme vilkår i 2 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Vandløb - drift og vedligehold
Postadresse: Klostermarken 12
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: info@hededanmark.dk
Telefon: +45 87281000
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk