Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=mrjuehyenl
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=mrjuehyenl
Udbyder
Ikast Brande Kommune
Vindere
Valgt rådgiver
(16.12.2020)
Gjørtz/Andersen/Arkitekter
Sønderlandsgade 7
7500 Holstebro
Opdateringer
II.2.5
I stedet for:
De nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation og faglige kompetencer / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Opgaveforståelse / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Referencer / Vægtning: 30
Omkostningskriterium - Navn: Prisen er ikke aktuel i denne fase. / Vægtning: 0
Læses:
De nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: Laveste pris. / Vægtning: 100
II.2.9
I stedet for:
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
1) At ansøger udviser den fornødne motivation.
2) At ansøger kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver. "Lignende opgaver" forstås af ordregiver som værende opgaver, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende:
a) daginstitutioner,
b) totalrådgivning,
c) hovedentreprise,
d) nybyggeri.
3) At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
Udvælgelsen vil ske under hensyntagen til at skabe en god konkurrencemæssig situation for ordregiver, hvorfor der ønskes en rimelig spredning mellem store og små virksomheder.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Læses:
Forventet antal ansøgere: 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
Organisation og faglige kompetencer(bedømmelses kriterie for at blive prækvalificeret. vægtes 40 %).
Opgaveforståelse (bedømmelses kriterie for at blive prækvalificeret. vægtes 30 %).
Referencer (bedømmelses kriterie for at blive prækvalificeret. vægtes 30 %).
Udvælgelsen vil ske under hensyntagen til at skabe en god konkurrencemæssig situation for ordregiver, hvorfor der ønskes en rimelig spredning mellem store og små virksomheder.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
VI.3
I stedet for:
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på:
Http//www.ibinder.dk
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=mrjuehyenl
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Præsentations- og motivationsbrev i PDF-format på max. 3 sider.
I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge.
2) Udfyldt ESPD.
3) Referenceblade.
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden tiden talt fra ibrugtagning.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 11. juli 2020, kl. 12:00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 15. juli 2020 på iBinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Læses:
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på:
Http//www.ibinder.dk
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=mrjuehyenl
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 11. august 2020, kl. 12:00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 13. august 2020 på iBinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
IV.2.2
I stedet for:
Dato: 03-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 21-08-2020
Time: 12:00
IV.2.3
I stedet for:
Dato: 12-08-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-08-2020
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Årsagen til at der ændringerne er pga. af muligheden for misforståelser i udbudsmaterialet samt et ønske om længere tid pga. sommerferie.
Totalrådgivning vedrørende ny daginstitution Børneby Øster, Ikast
Ikast Brande Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189617
Postadresse: Rådhusstrædet 6
By: Ikast
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7430
Land: Danmark
Kontaktperson: Carsten Ammitzbøll Bjørn
E-mail: carabjo@ikast-brande.dk
Telefon: +45 99603270
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Begrænset udbud af totalrådgivning vedrørende ny daginstitution Børneby Øster, Ikast
Ikast Brande kommune skal have opført en ny børneinstitution til omkring 150 børn + personale. Institutionen skal huse 100 børnehavebørn, 30 vuggestuebørn, 20 børn med særlige vidtgående behov (0 - 6 år). Som option kan der vælges at tilkøbe funktioner til børn med særlige vidtgående behov, i skolealderen.
Bygningen skal opføres på et areal beliggende i yderkanten af Ikast by. Grunden er ubebygget. Ud over bygningen skal der etableres adgangsveje, parkering, udearealer, samt en offentlig sti i periferien af grunden.
Den nye daginstitution ønskes udformet og indrettet, så der opnås et velfungerende og harmonisk bygningsanlæg. Bygningerne skal fremtræde imødekommende og med et materialevalg, der inkluderer brug af miljørigtige byggematerialer i en spændende arkitektonisk udformning. Der skal samtidig lægges vægt på at bygningernes drift- og vedligeholdelsesudgifterne begrænses bedst muligt. Bygninger ønskes indrettet med fleksible løsninger.
Ikast Brande kommune - Ikast by
Totalentreprenøren skal på baggrund af udbudsgrundlaget forestå al projektering, og herunder udarbejde færdigt udførelsesprojekt i henhold til YB18, hvor alle funktionskrav, designs samt definerede forudsætninger og udfaldskrav er indarbejdet. Totalentreprenøren har ansvar for udførelse, projekteringsledelse, projektopfølgning, byggeledelse og fagtilsyn iht. ABR18, YB18 samt at sørge for at der til vejebringes en mangelfri ibrugtagningstilladelse.
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
1) At ansøger udviser den fornødne motivation
2) At ansøger kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver. "Lignende opgaver" forstås af ordregiver som værende opgaver, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende:
a) daginstitutioner
b) totalrådgivning
c) hovedentreprise
d) nybyggeri.
3) At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
Udvælgelsen vil ske under hensyntagen til at skabe en god konkurrencemæssig situation for ordregiver, hvorfor der ønskes en rimelig spredning mellem store og små virksomheder.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Ansøger skal indgive ESPD med angivelse af følgende økonomiske nøgletal:
1) Ansøgers årsomsætning for de tre (3) seneste regnskabsår
2) Ansøgers egenkapital for de tre (3) seneste regnskabsår.
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital de tre (3) seneste regnskabsår.
1) Præsentations- og motivationsbrev, I PDF-format på max. 3 sider. I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge
2) Udfyldt ESPD (PDF)
3) Evt. støtteerklæring
4) Referenceblade:
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
1) At ansøger udviser den fornødne motivation
2) At ansøger kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver. "Lignende opgaver" forstås af ordregiver som værende opgaver, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende:
— daginstitutioner
— totalrådgivning
— fagentreprise
— nybyggeri.
3) At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
ABR18 med præciseringer jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på:
Http//www.ibinder.dk
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=mrjuehyenl
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Præsentations- og motivationsbrev i PDF-format på max. 3 sider.
I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge.
2) Udfyldt ESPD
3) Referenceblade.
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden talt fra ibrugtagning.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 11. juli 2020, kl. 12.00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 15. juli 2020 på iBinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over ikke at blive prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage efter offentliggørelsen af ordregiverensbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået aftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 3
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk