Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270837&B=EVENEX
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270837&B=EVENEX
Udbyder
Vordingborg Kommune
Vindere
Valgt firma
(15.12.2020)
Møns Entreprenørfirma
Pollerupvej 19
4780 Stege
Entreprenøropgaver i forbindelse med naturgenopretningsprojekt på Knudshoved Odde, Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189676
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Brian Føhns Jørgensen
E-mail: bfojoe@naestved.dk
Telefon: +45 55885477
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk
Del II: Genstand
Udbud på entreprenøropgaver i forbindelse med naturgenopretningsprojekt på Knudshoved Odde, Vordingborg Kommune
Udbuddet omfatter en række forskellige entreprenør-arbejder i forbindelse med naturgenopretning på et ca. 180 hektar stort landbrugs- og naturområde. Arbejdsopgaverne omfatter:
- Genskabelse af naturlig hydrologi ved ødelæggelse af dræn, tildækning af grøfter, ødelæggelse af brønde
- Etablering af nye søer
- Oprensning af søer
- Etablering af fugle-øer
- Etablering af grusbunker til krybdyr
- Etablering af stenbunker
- Udlægning af store sten på overdrev
- Rydning af invasive arter som f.eks. hybenrose (Rosa rugosa) ved opgravning
- Afskrabning af humusrig overjord
- Transplantation af tørv
- Sikring af vej-tracè (grusvej)
- Etablering af parkeringsplads.
Vordingborg Kommune
Udbuddet omfatter en række forskellige entreprenør-arbejder i forbindelse med naturgenopretning på et ca. 180 hektar stort landbrugs- og naturområde. Arbejdsopgaverne omfatter:
- Genskabelse af naturlig hydrologi ved ødelæggelse af dræn, tildækning af grøfter, ødelæggelse af brønde
- Etablering af nye søer
- Oprensning af søer
- Etablering af fugle-øer
- Etablering af grusbunker til krybdyr
- Etablering af stenbunker
- Udlægning af store sten på overdrev
- Rydning af invasive arter som f.eks. hybenrose (Rosa rugosa) ved opgravning
- Afskrabning af humusrig overjord
- Transplantation af tørv
- Sikring af vej-tracè (grusvej)
- Etablering af parkeringsplads.
Kontrakten kan forlænges op til en samlet kontraktlængde på 4 år.
Kontrakten kan forlænges op til en samlet kontraktlængde på 4 år.
EU LIFE projekt ”LIFE 18 NAT/DK/000732 - Clima Bombina”
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Tilbudsgiveren har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1
2) Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
3) Tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgiverens integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
4) Tilbudsgiveren har indgået en aftale med henblik på konkurrencefordrejning, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4.
5) Tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt og misligholdelsen har medført kontraktens ophævelse eller lignende sanktion, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5.
6) Tilbudsgiveren påviseligt og uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, har fået fortrolige oplysninger, der kan give tilbudsgiver uretmæssige fordele eller groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
- Tilbudsgiver skal angive soliditetsgrad for de seneste 3 regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal oplyse sin egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.
1) Det er et mindstekrav at tilbudsgiver skal have haft en soliditetsgrad på min. 10 % i gennemsnit over de seneste 3 regnskabsår.
2) Det er et mindstekrav at tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i gennemsnit over de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal angive referenceliste med angivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver, som tilbudsgiver har udført i løbet af de seneste 3 år med beskrivelse af leverancerne. Med "sammenlignelige opgaver" forstås opgaver, som i størrelse (værdi) eller kompleksitet (i forhold til fagområder og interessenter) svarer til kontrakten.
Det er et mindstekrav at referencelisten indeholder oplysninger om kundenavn med kontaktperson (navn, e-mail og telefonnummer).
Beskrivelse af opgaven
Kontraktstart og kontraktophør
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk