23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 093-222366
Offentliggjort
13.05.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
16.06.2020 Kl. 12:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270132&B=EVENEX

Udbyder

Faxe Kommune

Vindere

Entreprise S1

(16.10.2020)
K/S Bregentved
Koldinghus Alle 1
4690 Haslev

Entreprise T1

(16.10.2020)
A. Agro I/S
Teestrupvej 18
4690 Haslev

Entreprise T5

(16.10.2020)
Firmaet Christoffer Bregnholdt
Elverhøjvej 21
4652 Hårlev

Entreprise T2

(16.10.2020)
Enggaarden
Teestrupvej 23
4690 Haslev

Opdateringer

Rettelse
(11.06.2020)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-06-2020
Time: 12:00

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 11-06-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-06-2020
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Svar på spørgsmål afsendt til tilbudsgiverne således at fristen på min. 6 dage ikke kunne overholdes, hvorfor tilbudsfristen forlænges.

Annullering
(16.10.2020)

Annullering
(16.10.2020)

Annullering
(16.10.2020)

Snerydning med traktor mv. i Faxe Kommune


Faxe Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faxe Kommune
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Fredriksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisbeth Lysfelt
E-mail: lilys@naestved.dk
Telefon: +45 55885461

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.naestved.dk

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270132&B=EVENEX
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=270132&B=EVENEX
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Snerydning med traktor mv. i Faxe Kommune

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

- Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14). Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

- Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med 2 mand med køretøj pr. rute.

- Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T1

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

- Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14). Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

- Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med 2 mand med køretøj pr. rute.

- Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T2

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T3

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T4

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T5

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T6

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T7

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T8

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T9

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T10

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T11

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T12

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T13

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise T14

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise H1

 

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise H2

 

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise H3

 

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/05/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S1

 

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S2

 

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S3

 

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S4

 

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S5

 

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S6

 

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S7

 

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise S8

 

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

 

Faxe Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenesten omfattet af dette udbud omfatter snerydning m.m. på Faxe Kommunes trafikarealer.

Udbuddet omfatter snerydning i vinterberedskabsperioden 15. oktober 2020 – 15. april 2021 til og med 15. oktober 2023 – 15. april 2024, hvorefter kontrakten ophører uden opsigelse fra nogen af parterne.

Arbejdet udbydes i følgende entrepriser:

• Snerydning på kørebaner med 14 traktorer (entreprise T1 til T14) Kommunen forbeholder sig option for 2 af disse traktorer til saltning af kørebaner.

• Snerydning og saltning på gangarealer på 3 ruter, saltning gennemføres med én mand med køretøj pr. rute, mens snerydning evt. med samtidig saltning gennemføres med to mand med køretøj pr. rute

• Snerydning/-flytning med 8 specialmaskiner (4 rendegravere hhv. 4 gummigeder).

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option. Særlige vilkår og instruks for denne option fremgår af vilkår.

Hver maskinenhed udgør en selvstændig entreprise. Vintertjenesten omfatter snerydning på kørebaner samt parkeringspladser, buslommer og torve m.m. Udførelsen skal kunne ske med start på vilkårlig rute/sted i hele Faxe Kommune.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/10/2020
Slut: 15/04/2024
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Ordregiver har option på gennemførelse af saltning med 2 traktorer. Disse traktorer vil i givet fald også skulle udføre snerydning. På Tilbudslisten (TBL) kan tilbudsgiver anføre, såfremt tilbuddet ikke gøres gældende for denne option.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 (se ESPD, Del III A og B) og § 136 (se ESPD, Del III C).

Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at ansøger ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPD, Del III C):

- Tilbudsgiver har tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Der er ingen krav til økonomisk og finansiel formåen i nærværende udbud.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Der er ingen krav til økonomisk og finansiel formåen i nærværende udbud.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143 (angives i ESPD del V: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere):

- Dokumentation for materiellets egnethed til den tilbudte opgave (ved udfyldt oplysningsbilag for hvert materiel) (TBL).

- Dokumentation for personalets erfaring. Man skal have minimum 30 timers erfaring med snerydning med traktor i de 5 foregående vintre pr. hoved-chauffør. Dokumentation påføres tilbudslistens punkt om dette, samt på tilbudslistens oplysningsskema, suppleret af en separat referenceliste, hvoraf det tydeligt skal fremgå, hos hvilke kunder chaufførerne har opnået sin erfaring med snerydning hos. For hver reference skal fremgå antal timer der er kørt, samt kontaktoplysninger på kunden/kunderne, som Faxe Kommune kan kontakte. Der stilles ingen krav til øvrige chaufførers erfaring i forbindelse med udvælgelsen.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et mindstekrav at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med snerydning med traktor, minimum 30 timers erfaring med sneplovskørsel i de 5 foregående vintre pr. hovedchauffør. Der stilles ingen krav til øvrige chaufførers erfaring i forbindelse med udvælgelsen.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 25
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/06/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/06/2020
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Det er ikke muligt at overvære åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/05/2020

Send til en kollega

0.095