23948sdkhjf

Kombiner live-salg med Black Friday = stort potentiale

Tilbydes
Udløber
12. november 2022

Kombiner live-salg med Black Friday – og få del i et kæmpe potentiale

Der ligger en stor mulighed i at kombinere liveshopping med Black Friday. Det gælder om at skille sig ud og være konkurrencedygtig, og i den kontekst er live-salg en oplagt salgskanal med et stort potentiale. Det giver dine kunder mulighed for at få en anderledes og interessevækkende købsoplevelse og gør dig positivt bemærket blandt andre butikker og webshops på den store handelsdag.

Vi oplever, at vores brugere kan sælge for alt mellem 10.000 og 400.000 kroner på deres livesessioner. Liveshopping på Black Friday kan øge omsætningen yderligere og have en stor effekt, uanset hvad du normalt omsætter for.

Liveshopping er netop ideelt til Black Friday, fordi alt foregår online og uden travlhed i de overfyldte butikker, alt imens du kan have lige så mange – hvis ikke flere – kunder på en og samme tid. Kunderne får dermed mulighed for at shoppe hjemmefra og får samtidig den nødvendige rådgivning om produkterne inden deres køb.

Du vil tilmed kunne sprede salget ud ved at lave livesessioner i hele ugen op til Black Friday i forbindelse med Black Week og på den måde forlænge potentialet for øget salg.

CASE:
SACKit øgede sin omsætning med live-salg på Black Friday

SACKit er et dansk designbrand, som producerer og udvikler multifunktionelle livsstilsprodukter med dansk design & kvalitet i fokus.

SACKit holder hvert år lagersalg i Aalborg på Black Friday. Corona pressede dem til at tænke i alternative løsninger, og besluttede derfor at køre to live- salg hen over Black Friday og på dem måde nå deres kunder.

”Det gik over al forventning. Vi plejer at have rigtig stor tilslutning til vores lagersalg i Aalborg, men var i tvivl om, om det kunne det samme online – men det kunne det. Vi fik et super-godt salg og utroligt mange besøgende.”

”Live-salg fungerer på Black Friday, fordi vi her har mulighed for at kunne skrue på prisen. Her sælger vi ud af nogle produkter, som har stået i udstilling og derfor er det nemmere at bruge live-salg og kunne vise produkterne i deres fulde form.”

SACKit endte med at sælge mere, end de gjorde ved deres seneste fysiske Black Friday. Derfor forventer de kraftigt at bruge live-salg igen til næste Black Friday.

- Carina Kristiansen, Marketing Director, SACKit

Hent vores whitepaper om Livesalg og black friday

her




Udbyder
Easy Live Sales ApS

Easy Live Sales ApS
Haslegårdsvej 8
8210 Aarhus V
Danmark

Christian Vester
Telefon: +45 28455966

Se flere kompetencer
Se hele profilen
Kontakt udbyder

Send til en kollega

0.125