EMBALLAGE: DIN "USYNLIGE SÆLGER"
Emballagen er typisk det første en potentiel kunde ser til dit produkt. Men der er forskel på, hvad I ønsker, at kunden skal se og opleve, samt hvad emballagen strategisk skal kunne.
Den er mere end bare indpakning... det er et strategisk værktøj til at skabe attention, sikre produktet, få kunden til at vælge produktet og give kunden en positiv værdioplevelse. Emballagens funktion og fokus er forskellig, alt efter om der er tale om fokus på retail, e-handel, B2B, genbrug eller transport.
Hos Artlinco anvender vi data eller udstyr til konkret at måle adfærd og præferencer, kan det være via detektorer, der måler hudens svedproduktion, eller det kan være via eyetracking.
Prototyper på emballagen kan bl.a. testes i forhold til, om de fanger kundens øje. Vi kan bl.a. teste det ved hjælp af eyetracking, der fortæller, hvor lang tid blikket hviler bestemte steder, og hvilke mønstre der er i, hvor der kigges hen. Hvis denne tracking afslører, at kunderne ikke ser det, som I ønsker de skal se, er det mulighed for at lave justeringer inden produkt og emballage kommer på markedet.
Vi hjælper jer med at designe den optimale emballage, der har både kunde, producent, grøn og leverandør i fokus.
o Design
o Konstruktion
o Label og mærkninger
o Test og godkendelser
o Logistikoptimering
Læs om et udpluk af vores emballage cases her
https://artlinco.com/artlinco-cases/voicebird-emballage/
https://artlinco.com/artlinco-cases/golden-lotus-emballage/
https://artlinco.com/artlinco-cases/pytt-living-emballage/
Kontakt Søren X. Frahm
tlf.+45 40 61 80 36, for at høre mere om, hvordan vi designer den optimale emballage, og hvordan vi kan hjælpe dig.