23948sdkhjf
Del siden

Weiss ApS

Weiss ApS Service og målsætning
Kundetilfredshed er et nøgleord for Weiss Service.
Vi vil bestræbe os på altid at være den ideelle partner og overgå vores kunders forventninger på alle niveauer.

 Weiss vil i samarbejde med kunden sætte fokus på anlægsoptimering for at sikre mest mulig oppetid, maximal ydelse og minimal slidtage igennem hele energianlæggets levetid.

 

Weiss vil arbejde målrettet med uddannelse og vidensdeling for at sikre et erfarent og yderst kompetent service team.

 

Weiss ApS Service koncept
Biomasse og affaldsfyrede energianlæg skal overvåges, vedligeholdes og serviceres kontinuerligt. Weiss stiler mod at kunne tilbyde en bred vifte af følgende services på alle typer energianlæg:

 -Regelmæssige anlægsinspektioner

-Planlagte vedligeholdelsesopgaver

-Komplet teknisk gennemgang og løsningsforslag til anlægsoptimering

-Tilstandsrapporter efter anlægsgennemgang

-Større anlægskonverteringer og Plant Up-grade

-Trimning og regulering af energianlægget ud fra brændselsspecifikationer

-Koordinering og Supervision af større anlægsopgaver

-Kundespecifikke Serviceaftaler med klare definerede omfang og udgifter

-Emissionsmålinger

-Ultralydsmålinger

-OEM Reservedels og komponent salg

-Kundetilpasset kurser og undervisning af driftspersonale

 Weiss ApS tiltag frem til nu
-Vi har styrket vores Service Team for at imødekomme efterspørgslen og krav fra vores kunder

 -Vi har et dedikeret service team til at udføre en bred vifte af aktiviteter i markedet. Derudover arbejder vi på at sammensætte et specifikt hold som har til formål at lave tekniske vurderinger og løsningsforslag for at optimere anlæggene.

 -Vi har haft fokus på at lette kommunikationen med vores Service Team ved hjælp af direkte kontakt til vores back-office team.

Du er velkommen til at kontakte Adm. Direktør Kenneth Iversen, eller en af vores kompetente team for yderligere information omkring vores Weiss ApS service koncept.

  
Weiss ApS Service information
Weiss ApS Service Team står klar til at rådgive vores kunder og håndtere henvendelser angående:

 -Teknisk assistance

-Reservedelsordre

-Service

-Status på eksisterende forespørgsel

-Rådgivning og sparring omkring optimering og drift af biomasse og affalds-energianlæg

 En serviceaftale med Weiss ApS sikrer dig som kunde af et energianlæg flg:
 Weiss har stort fokus på at tilbyde den bedst mulige service og i det segment er kundetilpasset serviceløsning til netop dit Energianlæg centralt, således at fokus er på de områder du og vi, i fællesskab, finder værdiskabende for jeres behov.

 -Service til kendt prisniveau

-Aftalt service efter regning/tilbud

-Individuelle løsninger tilpasset kundens behov

-Mulighed for brug af egne ressourcer

-Tilstandsrapport på anlægget

-Reservedelsservice, med hurtig levering

-24/7/360 vagttelefon

-Support og rådgivning

-Tilgang til Weiss kompetente samarbejdspartnere og leverandøre

 Fordelen ved en serviceaftale med Weiss er en klar aftale om hvad vi forventer af hinanden, samt at de ydelser Weiss leverer, er klart defineret. Der er derfor klarhed omkring hvad i kan forvente af Weiss både på kompetenceniveau, men også med tilgang til professionel rådgivning, prissætning og tilgængelighed på følgende vitale områder for driften af jeres energianlæg:

 -Samarbejde med kompetente produktspecialister og muligheden for at gøre brug af deres data og erfaring

-Fleksibilitet – mulighed for brug af egne ressourcer i processen

-Koordinering af serviceaktiviteterne, fra første møde til erfa-opfølgning efter endt opgave

-Bredt og dækkende rapportering af udført service, med forslag til optimeringer på hele energianlægget

-Korrekt overførsel af ny teknisk viden og tilrettede data

-Garanti på det udførte arbejde

-Anvendelse af originale reserve- og sliddele ud fra original dokumentation

-Optimale vilkår for optimering af oppetid og levetid

-Systematisk service og forebyggende vedligehold er et afgørende indsatsområde, når man lægger vægt på høj driftsikkerhed og forsvarlig driftsøkonomi.

 


Fordele:

-Kendte økonomiske konsekvenser/budgetter

-Planlagte driftsstop/minimering af havariskader

-Optimering af anlæg og virkningsgrad

-Optimering af komponenternes levetid

 


Kontakt gerne vores kompetente serviceteam på service@weiss2energy.eu eller +45 96 52 04 44 og få et oplæg på en serviceaftale som sikrer dig mest mulig tryghed i driften af dit biomasse- eller affaldsanlæg.

Weiss ApS
Nylandsvej 38
6940 Lem St
Danmark
CVR nummer: DK38801805
8
Find os på

Kontaktpersoner

{{ contact.name }}
{{ contact.title }}
Indlæs flere

Virksomhedsportefølje

Indlæs flere

Send til en kollega

0.048