23948sdkhjf

TREFOR sms’er sine kunder

TREFORs mange tusinde el-, varme- og vandkunder vil fremover blive varslet på sms, hvis der er afbrydelser på forsyningsnettet.
1. november tog TREFOR en ny metode i brug til at give kunderne besked i ordentlig tid inden en afbrydelse ved planlagte nedlukninger i forbindelse med renovering og vedligeholdelsesarbejde på forsyningsnettet. Systemet skal erstatte de såkaldte afbrydelsessedler, der hidtil er blevet omdelt i postkasser og trappegange.

- Systemet er langt mere kundevenligt og tidssvarende, blandt andet fordi det er muligt at reagere meget hurtigere. Samtidig er sms-tjenesten billigere at anvende, hvilket kommer vores mange kunder til gode, siger Lars Foged, forsyningsdirektør hos TREFOR, og fortsætter:

TREFOR arbejder løbende med at vedligeholde og renovere det eksisterende forsyningsnet, og med det nye sms-system bliver det muligt at sikre, at informationen kommer ud til så mange berørte kunder som muligt.



Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

2.393