23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

TREFOR sms’er sine kunder

TREFORs mange tusinde el-, varme- og vandkunder vil fremover blive varslet på sms, hvis der er afbrydelser på forsyningsnettet.

1. november tog TREFOR en ny metode i brug til at give kunderne besked i ordentlig tid inden en afbrydelse ved planlagte nedlukninger i forbindelse med renovering og vedligeholdelsesarbejde på forsyningsnettet. Systemet skal erstatte de såkaldte afbrydelsessedler, der hidtil er blevet omdelt i postkasser og trappegange.

- Systemet er langt mere kundevenligt og tidssvarende, blandt andet fordi det er muligt at reagere meget hurtigere. Samtidig er sms-tjenesten billigere at anvende, hvilket kommer vores mange kunder til gode, siger Lars Foged, forsyningsdirektør hos TREFOR, og fortsætter:

TREFOR arbejder løbende med at vedligeholde og renovere det eksisterende forsyningsnet, og med det nye sms-system bliver det muligt at sikre, at informationen kommer ud til så mange berørte kunder som muligt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.219