23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Norlys ansætter Lego-profil som ny marketingdirektør

Per Hjuler har pr. 1. juni 2021 overtaget stafetten som marketingdirektør i Norlys.

Per Hjuler har mere end 20 års erfaring fra Lego, hvor han blandt andet har haft ansvaret for Lego-brandet, produktudvikling, innovation, strategiske partnerskaber og digitale platforme som Senior Vice President for Innovation & Consumer Marketing.

I rollen som Marketingdirektør (CMO) skal Per Hjuler videreføre arbejdet med at etablere Norlys som et af Danmarks stærkeste energi- og telebrands.

- Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, siger Per Hjuler.

Per Hjuler tiltrådte stillingen den 1. juni 2021

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11