23948sdkhjf

Brunata får ny direktør for forretningsudvikling

Brunata Group har ansat 42-årige Aino Abrahamsen som ny direktør for forretningsudvikling og kommunikation.
Aino Abrahamsen bliver blandt andet ansvarlig for den forretningsudvikling, som skal løfte Brunata til en international og konkurrencedygtig servicevirksomhed inden for forbrugsmåling, fordelingsregnskaber og effektive energiløsninger, skriver sleskabet i en pressemeddelelse.

Hos Brunata kommer Aino Abrahamsen til at arbejde med forretningsudvikling og skal sikre kundefokus samt identificere og implementere den portefølje af nye produkter og værdiskabende services, som Brunata skal leve af i fremtiden. Aino Abrahamsen skal samtidig understøtte salgsselskaberne i at udvikle og implementere forretningsplaner og kommunikation i de enkelte markeder.

- Jeg ser frem til at udvikle og styre den proces, som vil sikre, at Brunata er på forkant med udviklingen, og at virksomheden får omsat de nye ideer og muligheder til produkter og services, som sikrer, at virksomheden vokser, siger hun.

Aino Abrahamsen kommer fra en tilsvarende stilling som Insight & Innovation Director i Scandinavian Tobacco Group. Her var hun ansvarlig for at nytænke produkter ud fra forbruger- og samfundstrends og skulle sikre sammenhæng mellem strategi, udviklingsprojekter og kundebehov.

Tidligere har Aino Abrahamsen arbejdet med at forbedre image og kundetilfredsheden i Danske Bank som Senior Marketing Consultant. Forinden havde hun i ni år arbejdet strategisk med udvikling af brand og kommunikation for nogle af de største virksomheder i verden som Senior konsulent i Millward Brown Denmark.

Aino Abrahamsen er uddannet cand.merc. i økonomi og marketing fra Copenhagen Business School. I 2013 gennemførte hun Copenhagen Marathon, og til sommer skal hun deltage i La Marmotte 2014, der anses for at være verdens sværeste cykelløb for amatører.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078