2026 bliver et stort år for Esbjerg Havn.
Det forventer havnedirektør Dennis Jul Pedersen og bestyrelsesformand Søren Gade, som i sidste uge åbnede regnskabsbogen for 2025.
Her leverede havnen et overskud på 77 mio. kr. og investerede historiske 748 mio. kr. i infrastruktur, havneudvikling og grøn omstilling.