Kredsløb har indgået en varmekøbsaftale med seks forbrugerejede varmeværker i Aarhus Kommune til en værdi af 4 mia. kr.
Aftalen forpligter selskabet til at levere 9.000 GWh fjernvarme fra 2031 til 2050.
– En aftale på 20 år er ikke noget, man laver hver dag, så det er en stor tilkendegivelse og en blåstempling af arbejdet med at omstille til Fremtidens fjernvarme, og jeg er glad for, at vi nu er så mange selskaber, der kan stå skulder ved skulder, udtaler Elsebeth Arendt, chef for fjernvarme i Kredsløb i en meddelelse.