13 blev dræbt, og yderligere 66 blev såret ved en eksplosion på et naturgasanlæg i Qatar sent søndag aften.
Det meddeler landets energiminister, Saad al-Kaabi, ifølge nyhedsbureauet AFP.
Ifølge ministeren, som også er administrerende direktør for energiselskabet QatarEnergy, var der tale om en ulykke og ikke et angreb.