23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Energy Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Natur-El stiller intetanende kunder til skue

Natur-El, der tidligere har været i søgelyset for ufine salgsmetoder, har smidt båndede samtaler med utilfredse kunder på nettet.

Natur-El har båndet samtaler med kunderne, uden kunderne var vidende om det, og når kunderne har klaget over Natur-El´s salgsmetoder, så har firmaet puttet bider af samtalen på nettet, skriver mx.dk.

I går forholdte mx.dk Natur-El´s metoder til Datatilsynet, som straks krævede samtalerne fra nettet, og det skete så efterfølgende.

- Det er overraskende, Natur-El ikke har ryddet op, efter de fik på puklen sidst, siger chefkonsulent i Forbrugerrådet, Martin Salamon, til nyhedssitet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.111|instance-web01