Det er ikke hver dag, at et energiselskab går direkte i dialog med unge målgrupper om grøn energiteknologi.
Men svenske Vattenfall har gjort det i en kampagne, "Industrial Emissions Face Mist", som siden maj har kørt i Sverige, Finland, Holland og Tyskland.
Ved hjælp af en kendt influencer og en ny ansigtsmist, et opfriskende skønhedsprodukt frem...
Vattenfall vækker opsigt
Kampagne, der ville starte en jordnær samtale med yngre målgrupper om fossilfri energi, har vakt opsigt i Norden - selv Se & Hør har været forbi

Den britiske model og miljøforkæmper Cara Delevingne er ansigtet på Vattenfalls kampagne for "Industrial Emissions Face Mist", som energiselskabet har brugt til at starte samtaler om emissioner og fossilfri energi med nye målgrupper. Foto: Vattenfall
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Energy Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer