Det er ikke hver dag, at et energiselskab går direkte i dialog med unge målgrupper om grøn energiteknologi.
Men svenske Vattenfall har gjort det i en kampagne, "Industrial Emissions Face Mist", som siden maj har kørt i Sverige, Finland, Holland og Tyskland.
Ved hjælp af en kendt influencer og en ny ansigtsmist, et opfriskende skønhedsprodukt frem...
Vattenfall vækker opsigt
Kampagne, der ville starte en jordnær samtale med yngre målgrupper om fossilfri energi, har vakt opsigt i Norden - selv Se & Hør har været forbi
Den britiske model og miljøforkæmper Cara Delevingne er ansigtet på Vattenfalls kampagne for "Industrial Emissions Face Mist", som energiselskabet har brugt til at starte samtaler om emissioner og fossilfri energi med nye målgrupper. Foto: Vattenfall
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement