23948sdkhjf

Gadeskilte booster din butik

| Medlemsnyhed | Indrykket af Skiltex

Det handler om at give et godt første indtryk til potentielle kunder, og med de rette gadeskilte kan man sende lige det signal man ønsker.

Det handler om at sende de rette signaler når man forsøger at henvende sig til potentielle kunder på gade. Det kan være ved at have et prangende butiksvindue, ved at have høj musik der eller ved at have sælgere på gaden der forsøger at få overtalt folk til at besøge virksomheden. Hvad end det drejer sig om en restaurant eller en skoforretning, gælder det, at man skal give et godt førstehåndsindtryk.

Det udtryk man vil vise kan man vise allerede på gaden ved at benytte sig af gadeskilte. Her følger en lille guide til, hvilken type gadeskilt du kan vælge at bruge alt efter hvilken virksomhed du driver.

Der er fordele og ulemper ved de fleste gadeskilte. Til nogle butikker passer et gadeskilt i metal klart bedst ind i stilen, mens et gadeskilt i træ kan give et helt anderledes udtryk.

Det første råd der er at give, er at skiltningen skal passe til butikkens indretning. Altså vil det oftest være en dårlig ide at have gadeskilte i en babylyserød farve, hvis man skal forsøge at sælge værktøj til håndværkere, i en butik med et mere råt udtryk. Altså skal farvesammensætningerne være i orden, før det giver det rigtige udtryk og sender et godt signal.

Derudover er der noget omkring hvor ens skilt skal være placeret. Har du en strandkiosk, vil et gadeskilt i træ falde godt ind i den omkringliggende natur, mens skilte i metal måske vil se unaturlige ud, og også være sårbare overfor dårligt vejr.

Er din butik placeret i et center, vil et gadeskilt i metal oftest være ideelt, i det der ingen belastning vil være på metallet, og man derfor har et skilt der vil kunne holde mange år.

Ovenstående er blot nogle af de tanker man som butiksejer skal gøre sig, når man vælger hvordan, og om, man vil promovere sig i gadebilledet, fordi der er kunder at hente ved at have et gadeskilt der er attraktivt, og lokker kunden ind i butikken. Ofte vil kunden komme ind i butikken efter en ting, men ende op med at have købt mere.

Derved vil det være billig og simpel promovering, i en tid hvor man kan købe sig fattig i online-muligheder.

Medlemsnyhed

Indrykket af
Skiltex

Islevdalvej 53, 1. tv.
2610 Rødovre
Danmark
Skiltex

Send til en kollega

0.108