23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Sig hej til Geopals længst ansatte servicetekniker

Lars Helms er service- og projektleder hos Geopal og har været ansat siden 2011! Til daglig sidder Lars på vores hovedkontor i Vedbæk og har ansvar for at styrke det interne samarbejde i vores serviceteam samt styre de større serviceopgaver. Dette gør han blandt andet ved at forberede, planlægge og udføre projekter samt optimere vores interne systemer og processer, og blandt andet er det ham, som har ansvar for vores intranet, SharePoint. Her kan vores serviceteknikere nemt dele deres servicerapporter og viden, og på den måde kan de arbejde og løse deres serviceopgaver langt mere effektivt!

I hans fritid er Lars meget aktiv og går enten på jagt eller er til kulturelle aktiviteter i København, hvor der meget gerne må være god mad involveret.

Som kollega er Lars altid hjælpsom og lyttende, og ikke mindst fuld af godt humør! Vi har haft glæde af Lars i over 10 år, og heldigvis er Lars også glad for at være en del af Geopal: ”Noget af det bedste ved at arbejde hos Geopal er, at jeg har stor medbestemmelse og frihed med hensyn til mine arbejdsopgaver og -tider, og det giver god arbejdslyst og trivsel. Derudover betyder kollegaskabet meget. Vi har et godt samarbejde, og vi griner tit – både på og udenfor arbejdspladsen.”

PS. Lars er også den kollega, som har prioritering 100% i orden. Han sørger nemlig altid for at have bland-selv-slik i skuffen, og hvis man er heldig, så får man lov til at få et stykke slik fra skuffen, også selvom det ikke er fredag! Tak for at være en skøn kollega, Lars!

Lars' historie er en del af vores serie om Geopals serviceteam.

Følg os for at blive opdateret på vores medarbejderhistorier, og dagligdagen hos Geopal og vores serviceteknikere.

Geopal System A/S
Skelstedet 10B
2950 Vedbæk
Rudersdal Kommune
Danmark
CVR nummer: DK79120618
P nummer: 1002572148

Kontaktperson

JC
Jacqueline Carlsson
Marketingmedarbejder
jac@geopal.dk

Send til en kollega

0.063