Når man servicerer kritisk infrastruktur, er der en del forhold man bør overveje inden der indgås aftale.
Er teknikeren der udfører service hos kunden uddannet i udstyr på site.
Har tekniker certificeringsbevis for at arbejde med kritisk infrastruktur.
Er beredskabet på plads 24/7-365.
Har serviceleverandøren professionel telefonpasning 24/7-365.
Er serviceleverandøren landsdækkende 24/7-365.
Har serviceleverandøren erfaring med kritisk infrastruktur.
Er FN Verdensmål noget som serviceleverandøren arbejder med.
Har serviceleverandøren fokus på energioptimering.
Er kunden i fokus også når der travlt, aftaler overholdes.
Hos DataCenterGruppen & Multi Køl Energi A/S, er ovenstående indarbejdet i vor dagligdag, det er en del af vor DNA.
Det betyder at kunder kan føle sig trygge,ved at indgå aftale med DataCenterGruppen & Multi Køl Energi A/S.
” Nogen skal jo gå forrest”
Kontakt os på telefon: 87 47 70 00 eller via vores hjemmesider: