23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Effektiv fjernsupport: Kom hurtigt videre – lige meget hvor

Det er hverken geografisk afstand eller ferier, som skal komme imellem os og vores kunder. Vores programmør, Frederik, fortæller om fordelene ved fjernsupport og forklarer, hvordan fjernsupport rent teknisk fungerer.

Med fjernsupport har lokation pludselig ikke længere så stor betydning, da du kan få teknisk support, uanset hvor du befinder dig geografisk. Teknikeren er ikke nødsaget til at møde fysisk op, for at udbedre problemet, da det i stedte kan løses online. Du sparer derfor tid og penge, da problemet kan løses hurtigt og effektivt – lige når det opstår.

Vores programmør, Frederik, fortæller: 
”Før vi kunne tilbyde fjernsupport, skulle en kunde – lad os sige fra Middelfart, betale os for minimum to timer i køretid. Alene dét kan de spare ved at gå direkte på opgaven og fejlfinde med det samme, når vi yder fjernsupport. Kunden sparer derfor tid, og tid er lig med penge.”

Der er derfor mange fordele ved at benytte fjernsupport, da det ikke er nær så omkostningstungt for dig og din virksomhed. Du kan bl.a. let få:

✅ lavet programændringer (fx tilføjelse af nye produkter til din produktion).

✅ oprettet nyt udstyr på PLC’en.

✅ foretaget fejlfinding på dit anlæg, så du hurtigt kan komme videre.

✅ assistance til at betjene dit anlæg.

Læs dagens indlæg her og bliv klogere på, hvordan fjernsupport rent teknisk fungerer.
Du kan også finde en lille sjov fortælling om, hvordan vi ydede effektiv fjernsupport på gyngende grund. 

 

VS Automatic A/S
Ormhøjgårdvej 15
8700 Horsens
Horsens Kommune
Danmark
CVR nummer: DK21381802
P nummer: 1005011526

Send til en kollega

0.047