23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 074-130931
Offentliggjort
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Resultat - Danmark-København: Snerydning 2015/S 074-130931


Danmark-København: Snerydning

2015/S 074-130931

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme
Nyropsgade 1, 5.
Helene Wulf-Andersen
1602 København
DANMARK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Vintervedligeholdelse — glatførebekæmpelse.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: København.

NUTS-kode DK011

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Udbuddet vedrører indgåelse af en aftale eller flere delaftaler om snerydning og glatførebekæmpelse på ca. 100-120 ejendomme i København i de kommende to vintersæsoner 2014/2015 og 2015/2016 med mulighed for forlængelse. Ydelsen vil blive udbudt i 2 delaftaler. Hver delaftale indeholder snerydrydning og glatførebekæmpelse i et geografisk distrikt bestående af henholdsvis ca 100-120 ejendomme for delaftale 1 og et enkelt større område for delaftale 2.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Værdi: 1 680 000 DKK

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Begrænset

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Tilbudspris. Vægtning 50

2. Procesbeskrivelse. Vægtning 25

3. Beskrivelse af kvalitetsstyring. Vægtning 25

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 127-227064 af 5.7.2014

Del V: Kontrakttildeling

Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

24.10.2014

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 5

Antal bud modtaget elektronisk: 5

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ISS Facility Services A/S
Møntmestervej 31
2400 København
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:

Værdi: 1 340 000 DKK

Eksklusive moms

Kontraktens endelige samlede værdi:

Værdi: 1 340 000 DKK

Eksklusive moms

V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Delaftale 2

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

28.11.2014

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 5

Antal bud modtaget elektronisk: 5

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

ISS Facility Services A/S
Møntmestervej 31
2400 København

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:

Værdi: 340 000 DKK

Eksklusive moms

Kontraktens endelige samlede værdi:

Værdi: 340 000 DKK

Eksklusive moms

V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:

Kontrakternes summer er anslået udfra en årlig gennemførelse af 15 snerydninger og 25 glatførebekæmpelser til de i tilbudslisten angivne priser.

VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud, Erhvervsstyrelsen
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

+45 35291095
www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

+45 41715000
www.kfst.dk
+45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

13.4.2015

Send til en kollega

0.047