Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/50219278.aspx
Udbyder
Varde Kommune
Levering af 1 stk fabriksny feje/sugebil
Varde Kommune
Varde Kommune udbyder levering af 1 stk. fabriksny feje/sugebil.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/50219278.aspx
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: 'Meld din interesse'. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud.
Instruktioner for tilbudsgivere:
Tilbudsgiver opfordres til at fremsætte sine skriftlige spørgsmål til materialet senest tirsdag, den 28. april kl. 08.00.
Spørgsmål fremsendt inden ovenstående tidsfrist kan påregnes besvaret. Spørgsmål, der fremsendes efter denne frist, vil blive besvaret, hvis det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden tilbudsfristens udløb.
Spørgsmål skal stilles under fanen "Kommunikation". - Svar fra ordregiver kan ses under fanen 'Kommunikation'/ "Ekstra Info" efter at ordregiver har publiceret svar.
Alle dokumenter i tilbuddet til indkøber skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden tidsfristen udløber og er omkostningsfrit for leverandører.
Dog bedes alt brochuremateriale fremsendt i papirudgave.
Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S.
Tilbud modtaget på andre møder end gennem Mercell Danmark A/S vil ikke blive taget med i vurderingen.
Tilbudsfrist:
Tilbuddet skal være afgivet via Mercell senest mandag, den 11. maj 2015 - kl. 12.00.