Fakta om udbudet
Udbyder
Holbæk Spildevand A/S
Danmark-Holbæk: Undersøgelse af kloakledninger 2015/S 064-113282
Holbæk Spildevand A/S
Danmark-Holbæk: Undersøgelse af kloakledninger
2015/S 064-113282
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Holbæk Spildevand A/S Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.holfor.dk |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Offentligt organ |
I.3) | Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester Miljø Andet: Spildevandsanlæg |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja Odsherred Spildevand A/S |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Betegnelse for kontrakten Rammeaftale vedr. spuling og TV-inspektion af kloaksystemet. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser NUTS-kode DK02 |
II.1.3) | Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale |
II.1.4) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene Rammeaftalen omfatter opgaver inden for spuling, TV-inspektion og brøndinspektion, som udføres i forbindelse med inspektioner af eksisterende kloakker i Holbæk Spildevand A/S' og Odsherred Spildevand A/S' forsyningsområder. |
II.1.5) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90491000, 90470000 |
II.1.6) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja |
II.2) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
II.2.1) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Offentlig |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af 1. Samlet tilbudssum for 1 år. Vægtning 65 2. Tilbudte TV-operatørers kompetencer. Vægtning 25 3. Transporttid ved udkald. Vægtning 10 |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Bekendtgørelse om køberprofil Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 242-426452 af 11.12.2014 |
Del V: Kontrakttildeling
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
25.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 7 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
JK Kloakservice A/S |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om EU-midler |
VI.2) | Yderligere oplysninger: |
VI.3) | Klageprocedurer |
VI.3.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud |
VI.3.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og hvorvidt klagen indbringes for nævnet. |
VI.3.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen |
VI.4) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.3.2015 |