23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 064-113282
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Holbæk Spildevand A/S

Danmark-Holbæk: Undersøgelse af kloakledninger 2015/S 064-113282


Holbæk Spildevand A/S

Danmark-Holbæk: Undersøgelse af kloakledninger

2015/S 064-113282

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Holbæk Spildevand A/S
Tåstrup Møllevej 5
Bo Brøndum Pedersen
4300 Holbæk
DANMARK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.holfor.dk

I.2) Type ordregivende myndighed

Offentligt organ

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

Miljø

Andet: Spildevandsanlæg

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Odsherred Spildevand A/S
Hovedgaden 39
4571 Grevinge
DANMARK

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Rammeaftale vedr. spuling og TV-inspektion af kloaksystemet.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Rammeaftalen omfatter opgaver inden for spuling, TV-inspektion og brøndinspektion, som udføres i forbindelse med inspektioner af eksisterende kloakker i Holbæk Spildevand A/S' og Odsherred Spildevand A/S' forsyningsområder.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90491000, 90470000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Samlet tilbudssum for 1 år. Vægtning 65

2. Tilbudte TV-operatørers kompetencer. Vægtning 25

3. Transporttid ved udkald. Vægtning 10

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Bekendtgørelse om køberprofil

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 242-426452 af 11.12.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

25.3.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 7

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

JK Kloakservice A/S
Vandværksvej 14
4440 Mørkøv
DANMARK

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerup Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
http://www.klku.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og hvorvidt klagen indbringes for nævnet.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

27.3.2015

 

Send til en kollega

0.047