Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Dorte Pernille Vestergaard
8700 Horsens
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Indlevering af tilbud
Addresse
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Dorte Pernille Vestergaard
8700 Horsens
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Udbyder
Horsens Kommune
Vindere
Indsamling af dagrenovation:
(30.05.2015)
Meldgaard Miljø A/S
Askelund 10
6200 Aabenraa
Indsamling af dagrenovation
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Att: Dorte Pernille Vestergaard
8700 Horsens
DANMARK
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk/
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
NUTS-kode DK042
90511000, 90511100, 90511200, 90511400
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Beskrivelse af de særlige vilkår: Der vil i det som bilag til udbudsmaterialet vedlagte kontraktudkast være indsat en social klausul, hvorefter Kontrakthaver har en pligt til at antage et antal ledige i virksomhedspraktik/løntilskud.
Mindstekrav:
— Tilbudsgiver må højst have ubetalt, forfalden gæld til det offentlige på 100 000 DKK.
— Tilbudsgiver må ikke befinde sig i blot en af udelukkelsesgrundene i art. 45, stk. 1 og stk. 2, litra a-c samt litra e-f.
Befinder Tilbudsgiver sig i af disse udelukkelsesgrunde, vil Tilbudsgiver blive udelukket.
Udbyder forbeholder sig ret til inden aftaleindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervsstyrelsen, maksimalt 3 måneder gammel, eller anden fuldgyldig dokumentation for, at den vindende Tilbudsgiver ikke befinder sig i de i udbudsdirektivets art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f anførte situationer.
Udover årsregnskabet skal nøgletal fra de seneste 3 disponible regnskabsår fremgå af tilbuddet.
Såfremt Tilbudsgiver ikke kan fremlægge årsregnskab for det senest afsluttede regnskabsår f.eks. på grund af tidspunktet for Tilbudsgivers etablering, kan Tilbudsgiver blot vedlægge udfyldt, men i dette tilfælde revisorunderskrevet Bilag 2b — Nøgletal. Revisorunderskriften skal foretages af registreret eller statsautoriseret revisor. I dette tilfælde skal der minimum være nøgletal for 1 år.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: — Negativ egenkapital i det seneste regnskabsår
— En soliditetsgrad på mindre end 10 % i det seneste regnskabsår
— En samlet nettoomsætning under DKK 10 000 000 i det seneste regnskabsår
— Revisorpåtegning i det seneste regnskabsår, der tager forbehold for Tilbudsgivers fortsatte drift eller indikerer, at almindelige nationale regnskabsregler og god regnskabsskik i øvrigt ikke er overholdt.
Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leverancer, der er udført i løbet af de seneste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Ved sammenlignelige leverancer forstås indsamling af dagrenovation for kommuner og/eller affaldsselskaber. Følgende oplysninger skal angives:
— beskrivelse og omfang af sammenlignelige leverancer
— tidspunkt/periode for leverancerne
— modtager af leverance
— kontaktperson (navn, tlf. nr., e-mail).
Fortrykt formular findes som Bilag 2c — Referenceliste, som skal anvendes.
Der skal om muligt angives 3 referencer. Er det ikke muligt at angive 3 referencer — eller referencer overhovedet — skal årsagen hertil fremgå af Bilag 2c — Referenceliste.
Del IV: Procedure
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 16-024899 af 23.1.2015
Andet: Produktdatablade, manualer og lignende kan imidlertid accepteres på svensk, norsk, tysk eller engelsk. Såfremt Udbyder måtte kræve det, skal Tilbudsgiver oversætte disse til dansk. Udgifter forbundet hermed, er Udbyder uvedkommende.
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: August 2020.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud indenfor 45 kalenderdage, efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregivere har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standsill-perioden, skal klagen tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk