23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 010-013572
Offentliggjort
15.01.2015
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
27.02.2015 Kl. 13:00

Addresse
Arkikon - arkitekter + ingeniører
Att: Thomas Enevold
Mail: thomas@arkikon.dk

Udbyder

Aabybro Fjernvarme Amba

Bygningsentrepriser for etablering af nyt flisværk


Aabybro Fjernvarme Amba

Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver


I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er)


Aabybro Fjernvarme Amba
dk
Industrivej 40
Kontaktpunkt(er): Arkikon — arkitekter + ingeniører
Att: Thomas Enevold
9440 Aabybro
DANMARK
Telefon: +45 86327844
Mailadresse: thomas@arkikon.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.arkikon.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)


I.2)

Hovedaktivitet

Produktion, transport og distribution af gas og varme



I.3)

Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej



Del II: Kontraktens genstand


II.1)

Beskrivelse


II.1.1)

Ordregiverens betegnelse for kontrakten:

Prækvalifikation — Aabybro Fjernvarme, bygningsentrepriser for etablering af nyt flisværk.



II.1.2)

Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Bygge- og anlægsarbejder
NUTS-kode



II.1.3)

Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt



II.1.4)

Oplysninger om rammeaftale


II.1.5)

Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Annonceringen vedrører prækvalifikation, med følgende udbud for afgivelse af tilbud på bygninger og anlæg i stor- og fagentrepriser, til nyt flisvarmeværk.



II.1.6)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


II.1.7)

Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej



II.1.8)

Oplysninger om delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler



II.1.9)

Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej



II.2)

Kontraktens mængde eller omfang


II.2.1)

Samlet mængde eller omfang:

Storentreprise S1: Jord- anlæg-, kloak- og betonarbejder
Storentreprise S2: Stålkonstruktion-,tag- og facadearbejder
Storentreprise S3: Tømrer- og snedkerarbejder
Fagentreprise F1: VVS-arbejde
Fagentreprise F2: El-arbejde
Fagentreprise F3: Malerarbejde
Fagentreprise F4: Murerarbejde
Fagentreprise F5: Gulvbelægningsarbejde.
Omfanget udgør omkring, 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.
Anslået værdi eksklusive moms: 25 000 000 DKK



II.2.2)

Oplysninger om optioner

Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Eventuelle optioner vil fremgå af efterfølgende udbudsmateriale.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)



II.2.3)

Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: nej



II.3)

Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 18 (fra tildeling af kontrakten)



Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Storentreprise S1

1)

Kort beskrivelse:

Jord-, anlæg-, kloak- og betonentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af jord- og anlægsarbejder, kloakarbejder og betonarbejde i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Storentreprise S2

1)

Kort beskrivelse:

Stålkonstruktions,tag- og facadeentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af stålkonstruktioner, Tag og facade i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Storentreprise S3

1)

Kort beskrivelse:

Tømrer og snedkerentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af tømrer- og snedkerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 4 Betegnelse: Fagentreprise F1

1)

Kort beskrivelse:

VVS entreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af VVS arbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Fagentreprise F2

1)

Kort beskrivelse:

El-entreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af El-arbejde i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Fagentreprise F3

1)

Kort beskrivelse:

Malerentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af malerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 7 Betegnelse: Fagentreprise F4

1)

Kort beskrivelse:

Murerentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af murerarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.


Delaftale nr.: 8 Betegnelse: Fagentreprise F5

1)

Kort beskrivelse:

Gulvbelægningsentreprisen.



2)

CPV-glossaret (common procurement vocabulary)


45200000, 45251000


3)

Mængde eller omfang:

Leveringer til, og udførelse af gulvbelægningsarbejder i forbindelse med etablering af 400 m² administration og værksted,1 500 m² kedelbygning med delvis kælder, 800 m² flislager, 3 000 m² befæstede områder og 10 000 m² andet anlægsarbejde.



Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger


III.1)

Kontraktbetingelser


III.1.1)

Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Entreprenøren skal stille garanti iht. AB92.



III.1.2)

De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Projektet finansieres af bygherren. Betalingsbetingelser vil fremgå af udbudsbetingelserne.



III.1.3)

Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:

Hvis entreprisetilbuddet afgives af et knosortie af entreprenører/leverandører, skal deltagerne påtage sig solidarisk ansvar samt udpege en befuldmægtiget, som bygherren, med bindende virkning for konsortiet, kan indgå aftaler med.



III.1.4)

Andre særlige vilkår:


III.2)

Betingelser for deltagelse


III.2.1)

De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: For at kunne prækvalificeres må virksomheden (eller konsortiets parter) ikke være under konkurs (se. III 2.2)).



III.2.2)

Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Beskrivelse af virksomheden, herunder ejerforhold. Virksomhedens revisorpåtegnede regnskabstal — nettoomsætning, resultat efter skat, samlede aktiver, egenkapital og soliditetgrad for de seneste tre regnskabsår, samt budgettal for det igangværende regnskabsår. Ovennævnte oplysninger skal angives for bydende entreprenør og evt. væsentlige underentreprenører.



III.2.3)

Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Referenceliste med byggerier af tilsvarende karakter og kompleksitet som virksomheden har deltaget i inden for de seneste 5 år. Af referencerne skal fremgå størrelsen af opgaven, bygherrens navn, og tidsinterval for udførelsen af opgaven. På mindst tre af referencerne skal anføres kontaktinformationer på den ansvarlige hos bygherren.
Oplysning om virksomhedens gennemsnitlige antal medarbejdere inden for de seneste 3 år. CV for de medarbejdere, der skal udføre arbejdet.
Organisationsplan med angivelse af antal medarbejdere i de forskellige organisatoriske enheder. Ovennævnte oplysninger skal angives for bydende entreprenør og evt. væsentlige underentreprenører.



III.2.4)

Oplysning om reserverede kontrakter


III.3)

Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter


III.3.1)

Oplysninger om en bestemt profession


III.3.2)

Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen


Del IV: Procedure


IV.1)

Type procedure


IV.1.1)

Type procedure

Begrænset



IV.2)

Tildelingskriterier


IV.2.1)

Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, som er anført i specifikationerne eller i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle



IV.2.2)

Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej



IV.3)

Administrative oplysninger


IV.3.1)

Sagsnummer hos ordregiveren:


IV.3.2)

Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej



IV.3.3)

Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter

Skal der betales for dokumenterne?: nej



IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

27.2.2015 - 13:00



IV.3.5)

Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.



IV.3.6)

Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud


IV.3.7)

Åbning af bud


Del VI: Supplerende oplysninger


VI.1)

Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej



VI.2)

Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej



VI.3)

Yderligere oplysninger:

Der vil blive prækvalificeret 3-5 virksomheder til at afgive tilbud på hver delopgave.

Ansøgningen om prækvalifikation skal fremsendes via e-mail til thomas@arkikon.dk


VI.4)

Klageprocedurer


VI.4.1)

Organ med ansvar for klageprocedurerne


Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk


VI.4.2)

Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over prækvalifikation skal indgives inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til ansøgerne.
Klager over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes for dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klager indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand still perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.



VI.4.3)

Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager


Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk


VI.5)

Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

12.1.2015

Send til en kollega

0.078