Fakta om udbudet
EU-nr
2013/S 215-374877
Offentliggjort
06.11.2013
Udbudstype
Begrænset udbud
Anmodning om deltagelse
Til
05.12.2013 Kl. 09:00
Addresse
Bornholms Spildevand A/S
Industrivej 1
Att: Tina Wester Dam
3700 Rønne
Telefon: +45 56965600
Mail: tina.wester.dam@bornholmsforsyning.dk
Udbyder
Bornholms Spildevand A/S
Opdateringer
Den 20.12.2013 er kontrakten blandt 4 modtagne tilbud blevet tildelt:
Leif M. Jensen A/S
Sydvestvej 70
2600 Glostrup
Mail: lmj@lmj.dk
Telefon: +45 43961566
Internetadresse: www.lmj.dk
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 2.944.275 kr. eksklusive moms
Der er tale om en 3-årig kontrakt.
Kontrakten forventes ikke at ville blive givet i underentreprise.
Spuling og TV-inspektion m.v. (Resultat)
Bornholms Spildevand A/S
TjenesteydelserDirektiv 2004/17/EF
Del I: Ordregiver
I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Bornholms Spildevand A/S, CVR: 31582229
Industrivej 1
Att: Tina Wester Dam
3700 Rønne
DANMARK
Telefon: +45 56965600
Mailadresse: tina.wester.dam@bornholmsforsyning.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.bornholmsforsyning.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://drupal.bornholmforsyning.cox.pil.dk/sites/default/files/Udbudsskrivelse%20TV%20inspektion%202013.pdf
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)Hovedaktivitet
Andet: Kloakering og affaldsbortskaffelse
I.3)Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)Beskrivelse
II.1.1)Ordregiverens betegnelse for kontrakten:
Spuling og TV-inspektion m.v.
II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Bornholm.
NUTS-kode DK014
II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
største antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 2
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 3
Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 2 000 000 og 4 000 000 DKK
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Den udbudte rammeaftale omfatter gennemførelse af højtryksspuling, TV-inspektion og brøndrapportering af strækningen indenfor Bornholms Spildvand A/S.
II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90491000
II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8)Oplysninger om delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:
2 000 000-4 000 000 DKK ekskl. moms.
Anslået værdi eksklusive moms
interval: mellem 2 000 000 og 4 000 000 DKK
II.2.2)Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Det vil være muligt for Bornholms Spildevand A/S at forlænge kontrakten 2 gange af 1 år.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3)Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Kontrakten vil indeholde krav om sikkerhedsstillelse i henhold til AB 92 § 6.
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Betaling i henhold til kontrakten vil ske i henhold til AB 92, forudsat at de arbejder, betalingen angår er udført jf. AB92.
III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Hvis flere byder i forening, skal der blandt disse udpeges en ansvarlig tilbudsgiver, der tegner alle de bydende ved udbuddet og efterfølgende. Tilbud skal endvidere indeholde oplysninger om hæftelsesforhold og -fordeling.
III.1.4)Andre særlige vilkår:
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 1. Navn, adresse og kontaktoplysninger om ejerforhold.
2. Erklæring på tro og love om at tilbudsgiver ikke har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige jf. lovbek. nr. 336 af 13. maj 1997.
Hvis ansøgning afgives som sammenslutning af økonomiske aktører, gælder ovennævnte krav for alle involverede parter.
III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 3. Oplysninger om de 3 seneste regnskabsårs omsætning, egenkapital og resultat.
III.2.3)Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: 4. Beskrivelse af firmaet kvalitetsstyringssystem skal forelægges. Herunder referencer, der kan dokumenterer kvalitetsniveauet.
5. Referenceliste med angivelse af de betydeligste tilsvarende opgaver indenfor højtryksspuling og TV-inspektion, som tilbudsgiver har udført i de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver skal have varetaget minimum 3 aftaler indenfor spuling og TV-inspektion indenfor de seneste 3 år.
III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej
Del IV: Procedure
IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Begrænset
Nogle ansøgere er allerede udvalgt (eventuelt som led i visse typer udbud med forhandling): nej
IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 40
2. Teknisk kapacitet. Vægtning 30
3. Projektorganisation. Vægtning 20
4. Referencer. Vægtning 10
IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter
Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: ..
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
5.12.2013 - 09:00
IV.3.5)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.7)Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)Yderligere oplysninger:
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Erhvervs- og Selskabsstyrelsen
Kampmannsgade 1
1780 København V
DANMARK
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
VI.4.2)Indgivelse af klager
VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
1.11.2013